Moet je in je eentje in dat stukje bak dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

talented schreef:Het is misschien wat aan de korte kant maar je kan daar echter geen ophef over gaan maken!

nelis schreef:hallooo??
ik snap het probleem niet want je mag gewoon in de buitenbak los rijden.
het is meer het verkennen van de binnenbak.
ik moet er zelf ook starten .. vandaar.

daffodil schreef:Als ze een buitenbak hebben vind ik het nog luxe dat je ook tien minuten binnen mag rijden.
Dan wel, ja!!
Voor alle duidelijkheid: Ik vroeg mezelf alleen af of het altijd zo kort is. Ik maak er dus geen ophef over, doe er niet moeilijk over, meld me niet af, zoek geen andere locatie *Blablabla* en rijd dus gewoon mn wedstrijd net als iedereen.
maar rij maar met een stuk of 3 andere in het L1 dus in 20x40 bak lukt dat met ruimte makkelijk
hij reed de beste wedstrijd van zijn hele leven
hoe meer wachttijd bij willem hoebeter hij het doet.
meer dan een kwartier rij ik niet los, want dan zegt willem bekijk het maar. 
nelis schreef:als je mijn reactie hier al wat verder boven aan het topic had gelezen had je gezien dat er een buitenbak aan wezig is
kelliej schreef:Als je paard goed afgericht is heb je meer dan genoeg tijd om los te rijden in 10 minuten, alleen even een warming up en de ring in.
Maar voor jezelf is het natuurlijk wel wat fijner om wat langer de tijd te hebben.
kelliej schreef:Als je paard goed afgericht is heb je meer dan genoeg tijd om los te rijden in 10 minuten, alleen even een warming up en de ring in.
Maar voor jezelf is het natuurlijk wel wat fijner om wat langer de tijd te hebben.
Ik rijd zelf meestal niet heel lang los, een minuut of 20, dan ben ik meestal echt klaar. Dan is ze nog lekker actief.
Met springwedstrijden zie je mensen vaak ook idioot veel losspringen, dat is niet echt nodig, springen kan die al, is alleen even warm worden kelliej schreef:Ik heb het wel over de oefeningen he, als die goed bevestigd zijn dan hoef je daar ook met los rijden er niet zo aan te werken.

Urielle schreef:Sorry hoor maar WAT een klets! Dat geldt misschien zo met jouw Z-paarden/-pony's(?) omdat ze al veel gezien hebben op concours maar een beetje heet paard met weinig concourservaring heeft zijn tijd gewoon nodig op concours. Er is nl. ook nog zoiets als geestelijke ontspanning.
Als je weet dat je paard meer tijd en ruimte nodig heeft schrijf je toch niet in voor zo'n wedstrijd?