Moet al M1 starten of niet doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 18:09

Hahaha, okeej dan maar!

Komt misschien ook omdat de laatste keer dat ik M1 reed was met mijn pony toen ik 12 ofzo was

Beetje te voorzichtig denk! Moet eerlijk bekennen dat ik er wel een hoop zie vastlopen met het M, misschien daarom ook.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:18

Ik heb nooit dubbele winst gereden in het L2, heb er een stuk of 16 proeven over gedaan en rij nu achter elkaar in het M1 winst en prijs....

Maak je eigen niet zo druk en gewoon gaan rijden !

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:39

QuijoSavan schreef:
[
De oefeningen zijn het probleem niet, kan als ze rustig is al wissel springen, appuyeren en stap-galop zit er bv al op.
Traver/schouderbinnenwaarts/contragalop enzo zitten er ook al op. Keertwending; ene keer wel andere keer vertikt ze het nog genoeg te sluiten.

Het is voornamelijk het probleem
dat ze snel achter loodlijn

kruipt, ook als ik thuis meerdere oefeningen achter elkaar doe;

Je hele doen en laten zal wel achter de loodlijn zijn, over het voorbeen.

Als je geluk hebt zul je daar in de M -Z geen last van hebben bij Jurering.
nl. die "juryleden" weten zelf niets eens hoe de formule is om een paard voor de loodlijn te laten lopen.

nl. Dressuur stelt niks voor. Daar Juryleden er van uit gaan dat een auto de trailer moet trekken.

Alleen zijn ze vergeten dat het spelletje dressuur een "handicap"heeft ingevoerd. nl. dat de trailer de auto moet duwen-verplaatsen en dan wordt het moeilijker.

Maar als we nu allemaal "vals"spelen krijg je toch je punten bij elkaar
en degene die niet "vals "spelen zijn de verliezers.
Omdat de juryleden er nooit op gewezenn zijn op de regels van "vals"spelen.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:18

Vind je dit echt een gezellig bericht Ceasario?? Ik zie hier het nut niet zo van in......

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:42

Waarom moeten anderen jou ervan overtuigen wat je moet doen? Je voelt, neem ik aan, zelf wel of je een m proefje aan kan. Ik vind het sowieso doodzonde van je geld om wedstrijden te rijden wanneer je al meer dan 10 winstpunten hebt en elke keer bovenin rijdt, maar dat is mijn mening! Een m proef stelt ook niet veel voor, dus ik zou al lang over zijn gegaan wanneer ik jou was !

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 15:08

Nog even een vraagje:

Ik ga dan de eerste L2 wedstrijd nog starten, als ik dan niet meer mag starten M starten.

Alleen 1 probleem: de locatie waar ik dan rijd doet maar tot L2 paarden. Kan ik nu mijn coupons en geld terug krijgen wegens dat ik niet meer MAG starten?

Of kunnen ze daarover ook moeilijk doen?

En mag ik dan eventueel op andere lokatie wel starten M? (als ik dat uberhaupt dan nog doe; kan ik net zo goed wachten tot april proeven).

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:17

Nee, aangezien je zelf verantwoordelijk bent voor het inschrijven in de juiste klasse.

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 10:25

Lielle schreef:
Nee, aangezien je zelf verantwoordelijk bent voor het inschrijven in de juiste klasse.

Ook als ik toen nog maar 13 winstpunten had? Heb toen 6 proeven ingeschreven.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:28

Ja dan ook!!

Ik snap echt niet waarom je zo moeilijk doet. Ga lekker in de M rijden. Je zal echt niet zo snel 10 verlispunten oplopen als het nu zo goed gaat. En anders zie ik het probleem niet. Dan start je toch gewoon L2 HC op die wedstrijden die je nog moet. Het gaat toch al niet meer om de punten want daar heb je er genoeg van. het gaat jou toch om de ervaring. Waarom die dan nu niet gewoon meepakken voor het april is?
Laatst bijgewerkt door oosterhoff op 03-03-06 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:30

QuijoSavan schreef:
Kris25 schreef:
Als je de volgende wedstrijd 4 wp rijdt, dan zeg je de wedstrijd daarna af en kun je nog gewoon in de L2 gaan starten in April, tis helemaal niet slecht om even niet op wedstrijd te gaan, geen druk enz. Wel fijn dat je paardje het zo goed doet, ben daar maar blij mee

Mag dat echt?
Dus nog die 2 proeven rijden en dan of HC of lekker vrij nemen?

Ik dacht als je 20 of meer had in maart dat je dan nog over moest.

Je kunt dan altijd nog wachten met weer op wedstrijd gaan tot je er voor je gevoel wel klaar voor bent, Maar ik zou zeggen: probeer het gewoon,