Ik heb een bruin paard (goh, origineel
) Bruin zadel en hoofdstel, en heb n gele broek en blauw jasje. En bodyprotector.. Dan weet je ongeveer waar je moet zoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Bruin zadel en hoofdstel, en heb n gele broek en blauw jasje. En bodyprotector..
marlou schreef:patries gaat vroeg uit dr bed vallen
Quidou schreef:yeshaha
vin k wel gezellie Patries!!
Jiske_Nilis schreef:Dat word echt vroeg op.. niet grappig!
je ken ook in je bed blijven liggen
ken je prijs winnen
Littleghoul schreef:Nee idd met trailer rijden op besneeuwde wegen is niet fijn!
Littleghoul schreef:Nee idd met trailer rijden op besneeuwde wegen is niet fijn!
Littleghoul schreef:Haha mooi dast er geen HC staatken je prijs winnen
![]()
(hmm oh nee omdat je in de B start moet je dan wel hc natuurlijk.. hmm apart.. zullen ze die dag zelf vast wel goed doen!!)
hahaha! En ik ga je supporten sab komt goed!!
moet dus wel 1 HC
Littleghoul schreef:Ja zal wel goed zitten.
En anders is het hun fout hoor!
Gaap ben nu al moe voor morgen.. moet om half 8 er al zijn, om mijn paard te longeren. Dan 8 uur Jis helpen, dan springen kijken.
Maar voordeel is dat er om 11 uur iemand voor me zadel komt, dus dan heb ik tussendoor ook nog wat.. en daarna ben jij er ook al ongeveer sab.. dus gezelli!!
haha
dus je ziet me wel verschijnen...
Littleghoul schreef:Ja zal wel goed zitten.
En anders is het hun fout hoor!
Gaap ben nu al moe voor morgen.. moet om half 8 er al zijn, om mijn paard te longeren. Dan 8 uur Jis helpen, dan springen kijken.
Maar voordeel is dat er om 11 uur iemand voor me zadel komt, dus dan heb ik tussendoor ook nog wat.. en daarna ben jij er ook al ongeveer sab.. dus gezelli!!
Jiske_Nilis schreef:![]()
Je ben een superhulp!
Gister ook al met springen..
Doe me best!