Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Paardjus schreef:Maar ik heb geen behoefte aan dat
clubverband gedoe
dan was ik wel gaan volleyballen.

CGJ12 schreef:Paardjus schreef:Maar ik heb geen behoefte aan dat
clubverband gedoe
dan was ik wel gaan volleyballen.
Net alsof ik mezelf hier hoor praten............![]()
![]()
Ritmisch schreef:Zonde hoor....
Als iedereen er zo over dacht, hebben een hoop verenigingen geen bestaansrecht meer, kunnen ze dus geen concoursen meer organiseren en kan CGJ straks alleen nog maar ZZGP wedstrijden rijden omdat ze daar zo 'professioneel' zijn....
CGJ12 schreef:@ Paardjus.........
Jij doet zeker ook niet aan achttallen.............
Paardjus schreef:Pff nee dan moet je ook nog gaan oefenen met mensen die dan weer niet op hetzelfde moment kunnen...
CGJ12 schreef:Paardjus schreef:Pff nee dan moet je ook nog gaan oefenen met mensen die dan weer niet op hetzelfde moment kunnen...
En allemaal voorop willen rijden........
En allemaal witte tape om je frontriem........
En allemaal een lage neusriem.......
En allemaal ver boven je tempo jakkeren..........![]()
![]()
[/quote]volumia schreef:Sorry, moest er ff uit...

volumia schreef:Jeetje Gitta, hoe kom jij zo'n eind uit de buurt bij een rijvereniging verzeilt?
CGJ12 schreef:Bayazo schreef:Als het dan toch om het lid zijn van gaat wat maakt de afstand dan uitt ?
Met het oog op regionale kampioenschappen kan de provincie-keuze natuurlijk óók nog interessant zijn..............
essie79 schreef:Ik vind het gewoon aso als je helemaal niks wilt doen, omdat je je daar tegoed voor voelt, of omdat je druk bent of wat voor ka-smoes je dan ook hebt.
essie79 schreef:Ik hoorde trouwens dat mensen van een papieren vereniging meer gaan betalen dan mensen die geen wedstrijden organiseren.
Bayazo schreef:Wij hadden vruchtbare grond met 3 kampioenen !
)
). Da's weer handig met regio-kampioenschappen. Ik kan me voorstellen dat je dan verplicht in de regio moet meedoen waarin je daadwerkelijk woonachtig bent, anders wil iedereen voor Utrecht uitkomen denk ik ......Bayazo schreef:Als het dan toch om het lid zijn van gaat wat maakt de afstand dan uitt ?
Drenthe:
RSV-Millenniumruiters,Zuidwolde !
Geen corvee,geen lessen en geen verplicht tenue !