Hengst uitbrengen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kadans16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 23:14

Ik wandelde trouwens gewoon aan een bitje over het concours terrein, never nooit geen problemen mee gehad mits je maar consequent bent met zo'n bonk hormonen. Tuurlijk hij brulde echt wel en zette een flinke nek op maar ik was wel altijd de leider, en dat hebben ze te accepteren. Ook hengsten moeten gehoorzamen de hormonen mogen nooit of te nimmer een excuus zijn

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:36

Ik snap alleen niet (ben er wel blij mee ) dat je bij de endurance wel gewoon met een hengst mag starten, terwijl je daar ook heel veel met andere paarden te maken hebt.
Dit is o.a. voor mij een reden om endurance te rijden, ik mag hem niet starten namelijk terwijl hij superbraaf is tussen andere paarden, ook op wedstrijden...
Dispensatie? Niet meer? Jammer...

zelito

Re: Hengst uitbrengen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 20:53

Weet misschien iemand als je op wedstrijd gaat of je dan een hengstenvlecht mag maken of zijn de knotjes verplicht?
Misschien staat het wel in het proevenboekje.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 00:10

Ben blij dat ik gewoon met een hengst mag starten en daardoor kan ik een vriendin helpen die het zelf niet mag

Maar je mag gewoon met hengstenvlecht hoor bij bepaalde rassen waarvan de manen er niet af mogen zie je het tenslotte ook vaak en mits je het netjes kan is het geen enkel probleem of ik moet me vergissen.(ik heb hier ook geen last van met een AV mogen ze lang en maak ook een hengstenvlecht)

zelito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 16:01

Okay maar het is wel een kwpner en het is me eigenlijk nog niet opgevallen dat kwpn-ers een hengstenvlecht droegen, vandaar dat ik het vraag! Mijne heeft z'n mooie lange manenen het ziet er gaaf uit

wonderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:42

hengstenvlecht, knotjes of gelijkgetrokken manen mag. Dus doe wat je zelf mooi vind.