Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hier in de buurt zien ze het in elk geval niet

maarja.. vind wel vreemd dat de jury op draf galop etc moet jureren. Want het ene paard heeft nu eenmaal mooiere gangen als de ander ! Of bedoelen ze gewoon of het plaatje er in het geheel ontspannen uitziet in de draf, galop, etc ?? 
heb ik namelijk verschillende keren meegemaakt.. En dan heb ik echt zo iets van wie laat zijn kind nu wedstrijd rijden als ze nog niet eens kan galoperen ?

KiWiKo schreef:misschien komt er wel een stamboek medewerker bijzitten![]()
![]()

Tyrza schreef:Suzy schreef:Uiteindelijk vindt ik ze ook wel meevallen, alleen het laatste rijpunt snap ik niet helemaal. Je moet bij a afwenden en dan tussen/op X en G groeten en vervolgens bij A de rijbaan verlaten. Dus dan maakt het verder niet uit welke kant je opgaat bij C? En dat hoeft verder niet in vrije stap?
Ben wel erg benieuwd hoe dit gaat lopen in de praktijk, met dit "nieuwe" rijden en jureren...
Nee het is net zoals bij het ZZGP: na het groeten meteen de rijbaan verlaten. Dus je kunt meteen een klopje geven. Krijg je toch geen cijfer meer voor.
) zetten en de rijbak verlaten?
Suleika schreef:Dus wat na het groeten komt wordt niet meegerekent?

Lielle schreef:dat wisselen om de 3 maanden is er weer uit.