Sjuimpje schreef:Als ik 'grooms' heb dan gaat ie in de witte bandages en schoon gewassen springschoenen.
Ik vind het fijn om met een strak verzorgd paard aan te komen op concours
Hier precies t zelfde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Als ik 'grooms' heb dan gaat ie in de witte bandages en schoon gewassen springschoenen.
Ik vind het fijn om met een strak verzorgd paard aan te komen op concours
Dus het worden dan altijd maar witte peesbeschermers. Maar witte bandages staat wel mooi inderdaad. Effy schreef:Ik vind het mooi staan, maar ik vind het ook overdreven. Je paard gaat er niet dood aan als ie zonder bescherming wordt losgereden, en anders zijn peesbeschermers altijd nog makkelijker. Overigens verbaas en verkneukel ik me altijd over het feit dat de mensen die ze "voor de bescherming" omdoen, ze nooit weer omdoen tussen de 1e en de 2e proefJa mensen, al is het maar 5 minuten... Er kan áltijd wat gebeuren
maaitjuh schreef:Ik vind het altijd een beetje onzin. Je mag er toch je proef niet mee rijden dus waarom zou je het doen. Als je perse bescherming wilt met inrijden zijn peesbeschermers nog beter.
ofja.. kakkerig niet maar wel zoiets van : wauw! Die kan goed rijden.. of: die loopt mooi.. Terwijl soms helemaal die beestjes niet zo mooi lopen.. Maar dat is mijn mening
vind het wel erg stoer! HocusTivoli schreef:Pfff, veel te veel gedoe. Ik heb toch altijd haast aangezien ik meestal aan de late kant ben.Dus het worden dan altijd maar witte peesbeschermers. Maar witte bandages staat wel mooi inderdaad.
) maar ik rijdt liever met 3-in-1 beschermers rondom.. die geven toch de bescherming en ondersteuning aan het paardenbeen, maar ze zijn lang niet zo lastig om en af doen.. ik vidn het vervelend bij bandages dat het je weer bijna 5 minuten kost om ze af te doen, dan ben je lekker aan het losrijden, en dan moet je hem net voor die tijd weer 5 minuten stil laten staan.. en dan de ring in.. nou dat vind ik maar niks. die 3-in-1 beschermers kun je er nog snel af (klittebanden ofzoiets) als je voor de bak staat te wachten.. (mits je een groom hebt natuurlijk, of een lieve pap of mam
) Justarman schreef:Om het werk hoef ik het niet te doen (groom) maar ik rijdt liever met 3-in-1 beschermers rondom.. die geven toch de bescherming en ondersteuning aan het paardenbeen, maar ze zijn lang niet zo lastig om en af doen.. ik vidn het vervelend bij bandages dat het je weer bijna 5 minuten kost om ze af te doen, dan ben je lekker aan het losrijden, en dan moet je hem net voor die tijd weer 5 minuten stil laten staan.. en dan de ring in.. nou dat vind ik maar niks. die 3-in-1 beschermers kun je er nog snel af (klittebanden ofzoiets) als je voor de bak staat te wachten.. (mits je een groom hebt natuurlijk, of een lieve pap of mam
)

maaitjuh schreef:Ik vind het altijd een beetje onzin. Je mag er toch je proef niet mee rijden dus waarom zou je het doen. Als je perse bescherming wilt met inrijden zijn peesbeschermers nog beter.
)
Onide schreef:En echt goed voor je paard zijn ze ook niet (wordt heel warm onder die dingen.)
van dat fabeltje!
!