Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Ik wilde op 1 april met een paard debuteren in het Z2, maar dan is het wel even handig dat ik NU alvast weet wat ie moet kunnen. Die kunstjes leer ik hem niet allemaal in een week.............
CGJ12 schreef:Ik wilde op 1 april met een paard debuteren in het Z2, maar dan is het wel even handig dat ik NU alvast weet wat ie moet kunnen. Die kunstjes leer ik hem niet allemaal in een week.............
Sjappie schreef:CGJ12 schreef:Ik wilde op 1 april met een paard debuteren in het Z2, maar dan is het wel even handig dat ik NU alvast weet wat ie moet kunnen. Die kunstjes leer ik hem niet allemaal in een week.............
Je kunt al een voorbeeld-proef via de knhs-site vinden hoor, kun je die alvast oefenen
. Sjappie schreef:
Je kunt al een voorbeeld-proef via de knhs-site vinden hoor, kun je die alvast oefenen

CGJ12 schreef:Geen paniek mensen..............
De KNHS gaat wellicht ale proeven in PDF op de site plaatsen.
Tenminste............... dat is mijn suggestie. Er is door een vage kennis al contact gelegd........
?? Barbara_m schreef:CGJ12 schreef:Geen paniek mensen..............
De KNHS gaat wellicht ale proeven in PDF op de site plaatsen.
Tenminste............... dat is mijn suggestie. Er is door een vage kennis al contact gelegd........
En wat te doen wanneer je thuis geen internet hebt??
Die dan maar bestuderen. Jashemdt schreef:Waar precies op de KNHS-site staan die voorbeeld proeven??
Kan iemand link plaatsen ofzo?
alexandra15 schreef:wat gaat er WEL goed en op tijd bij de KNHS.....
Sjonniej schreef:Beste mensen, natuurlijk behoor poedersuiker dat de boekjes er nog niet zijn. Maar de KNHS doet ook haar best, dat het mislukt, tsja een menselijk foutje is zo gemaakt. Jullie kunnen natuurlijk ook altijd nog je hulp aanbieden bij de KNHS, misschien dat dan wel alles perfect gaat???!!!