voor de 8e keer eerste geworden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:05

dat veranderd de zaak , namens mij ook een sorry dan
enne van harte gefeliciteerd natuurlijk

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 14:09

IK wil even kwijt dat ik niet zo snel sorry heb gezegd maar dat komt door omstandigheden bij mij op school. Vandaar dat ik soms ook een beetje kortaf reageerde

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:18

geeft niks hoor, je bent maar een mens..
en die maakt fouten
doe ik zelf ook genoeg..!

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 10:57

Als er vargen zijn welek omstandigheden er op school waren moet je me maar even pmen. allemaal bedankt voor de leuek reacties!!!Via pm leg ik alles wel even uit over school...

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 14:45

Gefeliciteerd en ach.. 8x achter elkaar 1ste vind ik zeker netjes hoor en je had het misschien op een andere manier moeten brengen.. okey.. maar toch.. overdrijven kunnen sommige bokkers ook

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 17:15

Ik ben het geheel met ej eens maar je kan het nu hoop ik een beetej begrijpen ho ede situatie was. en daarom heb ik soms misschien een beetej kortaf gereageerd..

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:01

chanty schreef:
Sorry hoor!!! Maar het is wel zo ik kan er toch niks aan doen dat ik iedere keer eerste word en dat hun nooit een eerste plek hebben.. Dan moeten ze er meer voor doen hoor!!!!!!!

Misschien heb jij een makkelijker paard/ pony?
Dan kost hun misschien meer tijd en komen hun er vanzelf ook wel

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:18

IK had een best wl moeilijke pony een pony die graag sloom loopt en je moet hard werken om haar voorwaarts te laten lopen..Dus daar ligt het echt niet aan.

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:49

misschien is het een goed idee om een keer wat rijfoto's te plaatsen?

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 17:35

Als ik die heb dan wil ik ze best plaatsen maar ik heb ze niet..IK heb namelijk op dit moment niet een eigen paard die heb ik moeten laten inslapen en we zijn dus op zoek naar een leuk paard die de dressuur ik kan. IK wil best fotos plaatsen vind ik geen punt ik zal kijken of die een keer gemaakt kunnen worden..

kadans16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:27

Jij bent zowiezo nog een heel jong meisje als ik je reacties lees, nogal verwaand, en volgens mij slaat jouw fantasie ook zo nu en dan op hol, op mij kom je niet echt over als een leuk kind. Je manier van praten wekt bij mij ook niet de indruk dat je echt wat van het paardenwereldje en het rijden zelf snapt. En daarbij ben je ook een beetje uit op aandacht volgens mij want als je hier op bokt een reactie plaatst dan zit er heel wat meer tijd tussen het reageren op een berichtje dat je leest, je antwoord verzinnen ,het typen en uiteindelijk het plaatsen van het berichtje dan wanneer je recht in iemands gezicht per ongeluk kortaf reageert omdat je niet lekker in je vel zit. Mij maak je niet wijs dat je daarom 10 keer achter elkaar zulke kinderachtige reacties plaatst. En daarbij zie ik het nut van je topic niet eens in..

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:40

Nee jullie zijn allemaal fantastisch (iedereen die commetaar heeft) laat haar lekker trots zijn! Alsjeblieft zeg.. ovedrijven kan ook hoor!!

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:59

Een meisje verteld hoe trots ze op dr zelf is, phoe phoe mag dat tegenwoordig ook al niet meer...
Gefeliciteerd en ga zo door!

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 15:56

Je mag hier een topic plaatsen wat jezelf kwijt wil toch?

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 14:16

en niemand heeft hier iets aan toe te voegen..Ik zal niet meer teveel zeggen omdat sommige mensen denken dat niemand zit te wachten op dit topic. Is dat echt zo???

Vvincent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:58

kadans16 schreef:
Jij bent zowiezo nog een heel jong meisje als ik je reacties lees, nogal verwaand, en volgens mij slaat jouw fantasie ook zo nu en dan op hol, op mij kom je niet echt over als een leuk kind. Je manier van praten wekt bij mij ook niet de indruk dat je echt wat van het paardenwereldje en het rijden zelf snapt. En daarbij ben je ook een beetje uit op aandacht volgens mij want als je hier op bokt een reactie plaatst dan zit er heel wat meer tijd tussen het reageren op een berichtje dat je leest, je antwoord verzinnen ,het typen en uiteindelijk het plaatsen van het berichtje dan wanneer je recht in iemands gezicht per ongeluk kortaf reageert omdat je niet lekker in je vel zit. Mij maak je niet wijs dat je daarom 10 keer achter elkaar zulke kinderachtige reacties plaatst. En daarbij zie ik het nut van je topic niet eens in..

Olé, Limburg

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:06

Als je al 8 keer eerste bent geworden dan organiseren ze wel heel veel FNRS wedstrijden! Dat zie je hier nergens, 4 keer per jaar is echt het maximum.
Heel jammer dat je van mening bent dat de anderen hun best niet doen, Ik hoop echt dat je de volgende keer laatste bent, ik kan er niks aan doen. Even weer met 2 benen terug op aarde.

Vvincent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:11

chanty schreef:
en niemand heeft hier iets aan toe te voegen..Ik zal niet meer teveel zeggen omdat sommige mensen denken dat niemand zit te wachten op dit topic. Is dat echt zo???

Kijk meisje, ik denk inderdaad niet dat er hordes mensen zitten te springen van blijdschap als ze dit topic zien. Natuurlijk is het leuk voor je dat je gewonnen hebt maar de naam:
"Voor de 8e keer eerste geworden" Straalt natuurlijk al een zekere arrogantie uit.
Als je die "arrogantie" dan gaat versterken door dingen te zeggen als "Moeten ze maar beter rijden" en beledigd zijn als er niemand op je topic reageert kun je mensen irriteren.
Aan de manier waar je reageerd/formuleerd is te merken dat je nog jong bent.

Dus als je dat allemaal bij elkaar optelt zullen er mensen zijn die zeggen weer zo'n kinderachtig arrogant meisje.

Nou denk ik niet dat dit bij jou het geval was, je hebt gewoon gewonnen en hoopt hier nog wat complimenten krijgen.

Gefeliciteerd met je winst, ga voor de 10 x op rij gewonnen.

Maar denk volgende keer even iets beter na over de manier waarop je zoiets brengt.

Villa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:19

amondi schreef:
Als je al 8 keer eerste bent geworden dan organiseren ze wel heel veel FNRS wedstrijden! Dat zie je hier nergens, 4 keer per jaar is echt het maximum.

Bij ons hebben ze ook best veel fnrs wedstrijden Ongeveer elke 2 maanden 1x (soms meer, soms minder..)
Chanty; gefeliciteerd met je winstpunt.

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 20:58

Bij ons hebben ze dus ook op het moment meer fnrs wedstrijden. En arrogant dat ben ik echt niet en jong ook niet. En dus zijn er ook mensen die wl normaal kunnen reageren. En als je weet heo de situatie de afgelopen weken waren zal ej wel snappen waarom ik zo reageer.!!!!!

Vvincent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:29

chanty schreef:
Bij ons hebben ze dus ook op het moment meer fnrs wedstrijden. En arrogant dat ben ik echt niet en jong ook niet. En dus zijn er ook mensen die wl normaal kunnen reageren. En als je weet heo de situatie de afgelopen weken waren zal ej wel snappen waarom ik zo reageer.!!!!!

Ik heb nooit gezegd dat je het bent, ik zei alleen dat je zo over zou kunnen komen.

Wat voor situatie heb je het over dan?

kadans16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:52

Vvincent schreef:
kadans16 schreef:

Olé, Limburg

En wat is nu de fylosofie achter je reactie ?

Vvincent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:55

kadans16 schreef:

10 Punten voor de limburgse!

kadans16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:58

Vvincent schreef:
kadans16 schreef:

10 Punten voor de limburgse!

Ben je haar vriendje of zo

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 07:45

chanty schreef:

Bedenk eens, gewoon voor jezelf, wat er gebeurt als iemand van jouw manege dit topic leest en het op het prikbord hangt met je naam erbij.

Dit forum is openbaar, iedereen kan het lezen. Je concurrent, je instructeur, je buurvrouw.
Daarbij rappeleer je zelf( in bijna al je topics) zodra je niet binnen 5 minuten commentaar krijgt. Ik denk dat ik niet de enige was die maar geen commentaar had gegeven toen ze je topic voor het eerst las.....

Gewoon om je te sparen, maar als je door blijft gaan, tja dan maar een keer met je neus op de feiten.