enne van harte gefeliciteerd natuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

chanty schreef:Sorry hoor!!! Maar het is wel zo ik kan er toch niks aan doen dat ik iedere keer eerste word en dat hun nooit een eerste plek hebben.. Dan moeten ze er meer voor doen hoor!!!!!!!

kadans16 schreef:Jij bent zowiezo nog een heel jong meisje als ik je reacties lees, nogal verwaand, en volgens mij slaat jouw fantasie ook zo nu en dan op hol, op mij kom je niet echt over als een leuk kind. Je manier van praten wekt bij mij ook niet de indruk dat je echt wat van het paardenwereldje en het rijden zelf snapt. En daarbij ben je ook een beetje uit op aandacht volgens mij want als je hier op bokt een reactie plaatst dan zit er heel wat meer tijd tussen het reageren op een berichtje dat je leest, je antwoord verzinnen ,het typen en uiteindelijk het plaatsen van het berichtje dan wanneer je recht in iemands gezicht per ongeluk kortaf reageert omdat je niet lekker in je vel zit. Mij maak je niet wijs dat je daarom 10 keer achter elkaar zulke kinderachtige reacties plaatst. En daarbij zie ik het nut van je topic niet eens in..
chanty schreef:en niemand heeft hier iets aan toe te voegen..Ik zal niet meer teveel zeggen omdat sommige mensen denken dat niemand zit te wachten op dit topic. Is dat echt zo???
amondi schreef:Als je al 8 keer eerste bent geworden dan organiseren ze wel heel veel FNRS wedstrijden! Dat zie je hier nergens, 4 keer per jaar is echt het maximum.
Ongeveer elke 2 maanden 1x (soms meer, soms minder..) 
chanty schreef:Bij ons hebben ze dus ook op het moment meer fnrs wedstrijden. En arrogant dat ben ik echt niet en jong ook niet. En dus zijn er ook mensen die wl normaal kunnen reageren. En als je weet heo de situatie de afgelopen weken waren zal ej wel snappen waarom ik zo reageer.!!!!!
Vvincent schreef:kadans16 schreef:Jij bent zowiezo nog een heel jong meisje als ik je reacties lees, nogal verwaand, en volgens mij slaat jouw fantasie ook zo nu en dan op hol, op mij kom je niet echt over als een leuk kind. Je manier van praten wekt bij mij ook niet de indruk dat je echt wat van het paardenwereldje en het rijden zelf snapt. En daarbij ben je ook een beetje uit op aandacht volgens mij want als je hier op bokt een reactie plaatst dan zit er heel wat meer tijd tussen het reageren op een berichtje dat je leest, je antwoord verzinnen ,het typen en uiteindelijk het plaatsen van het berichtje dan wanneer je recht in iemands gezicht per ongeluk kortaf reageert omdat je niet lekker in je vel zit. Mij maak je niet wijs dat je daarom 10 keer achter elkaar zulke kinderachtige reacties plaatst. En daarbij zie ik het nut van je topic niet eens in..
Olé, Limburg
? kadans16 schreef:
En wat is nu de fylosofie achter je reactie?
Vvincent schreef:kadans16 schreef:
En wat is nu de fylosofie achter je reactie?
10 Punten voor de limburgse!
chanty schreef:Bij ons hebben ze dus ook op het moment meer fnrs wedstrijden. En arrogant dat ben ik echt niet en jong ook niet. En dus zijn er ook mensen die wl normaal kunnen reageren. En als je weet heo de situatie de afgelopen weken waren zal ej wel snappen waarom ik zo reageer.!!!!!