14 januari, Voornruiters dressuur pony's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maaiikii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:05

Danielle14 schreef:
Ik ben toch maar gewoon Z gaan starten ipv HC, en t ging niet echt geweldig maar toch nog een winstpuntje!!

Toen ik weg wilde gaan van stal bleef me pony haken achter de trailer en viel dr ijzer eraf (stom beest ) Maar gelukkig hebben we een dierenvriend als buurman van de stal en had die snel ff t ijzer eronder geslagen Ik had nog maar 20 minuten om los te rijden en toen werd mij ook nog is verteld dat ik niet me hoedje mocht rijden van de jury (terwijl dat toch en vanaf april is volgens mij ) Maarja alsnog geslaagd met een wptje dus

De rest ook gefeliciteerd met prijzen en wpen!!

Super zeg, gefeliciteerd! Lkkr debuut zo!

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 22:30

Heey Daan, goed gedaan, jaa de juries zijn een beetje in de war over die hoedjes maargoed gewoon maar laten gaan, maar nu ga je dus op de Utrechtse ook Z1 starten hea, jy dacht dan hoef ik me mooi niet te selecteren haha grapjee

Liza_vL

Re: 14 januari, Voornruiters dressuur pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:07

Heey Danielle, gefeliciteerd met je wp! Lekker debuut zo!

Danielle14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 15:31

LadyLuna schreef:
Heey Daan, goed gedaan, jaa de juries zijn een beetje in de war over die hoedjes maargoed gewoon maar laten gaan, maar nu ga je dus op de Utrechtse ook Z1 starten hea, jy dacht dan hoef ik me mooi niet te selecteren haha grapjee

Dat is precies wat ik d8!! Hihi.. En M2 ging al 8 maanden niet goed dus ben maar gewoon Z gaan starten.. (Mag ook maar met 1 paard/pony selectie rijden dit weekend van me ouders dus ga ik L2 met die fries en Saar lekker Z op de Utrechtse)

Tnx Liza!!

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:59

ow oke, das wel lekker dan hoor Ben benieuwd hoe die gaat op de Utrechtse in de Z, heb je daarvoor nog een wedstrijd in de Z1?

Danielle14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 22:32

Ja de Utrechtse ga ik ook Z Stef, maar heb verder niks opgegeven dus moet ik nodig nog ff doen