Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirjamN schreef:@Jow!
Goed gegokt dus! Ik heb inderdaad les van Mariska en sta met Hans op dirksland. Je hebt een leuke broer, dus wat moet ik wel niet van jou verwachtenAls je weer eens op Dirksland bent, moet je het maar eens zeggen, dan zie ik je daar misschien wel.
Binnenkort weer wedstrijden, derde week januari, ergens derde week februari en ergens in April. Vanavond demo van annemarie van der toorn over Monty Roberts. Misschien gaat ze Hans gebruiken, omdat hij bij het aansingelen en opstappen niet stilstaat en maar blijft draaien. Zou wel grappig zijn!
sandyjorgen schreef:Kijk op www.haflingerforum.nl voor nog meer haflingergekken, tevens een lijst van Z haflingers onder het kopje wedstrijden.
Succes ermee.
ACSM schreef:Ik ben in april dit jaar begonnen in de B en ben nu L2 met 5 winstpunten. Gaat erg goed dus...
Het wijken is lastig, vaak een onvoldoende, loopt over de schouder weg, tempoverlies of kantelt.
De middendraf daarintegen is erg super!! Daar score ik altijd een 7 voor en soms een 8... De galop gaat ook goed, het stappen is ook lastig, vaak tekort aan impuls.
De opa van Mazzel is wempire (zie link website voor meer info).
Mazzel is een ouderwetse brede haflinger.
Citaat:ja die 8e verdient ie ook voor zijn middendraf daar zijn de meeste KWPN paarden nog jaloers op