Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Kan natuurlijk best zijn dat jullie paarden er geen last van hebben en dat Kawa net niet tegen 1 stofje wat erin zit kan.
Maar goed, je weet maar nooit
__Marcia__ schreef:weten jullie welk product het best is om paardenstaart te wassen, want ik ga woensdag op de manege een paard zen staart wassen,omdat het beestje al weken(eigenlijk al maanden) diaree heeft! dus zen staart is aaneengekoekt! weten jullie ook hoe je het best een staart wast?
xxx Kim
pferdtje schreef:Ik vind trouwens dat van Betadine shampoo de haren zo ontzettend stug worden
Urielle schreef:Er is ook zo'n paarse paardenshampoo voor schimmels. Je moet ontzettend opletten met het spul want als het te lang inwerkt blijft je paard dus paars maar schimmels en witte benen worden echt prachtig wit.
Clitia schreef:pferdtje schreef:Ik vind trouwens dat van Betadine shampoo de haren zo ontzettend stug worden
Vaag. Ik waste m'n verzorgfjordje dagelijks met betadine shampoo tegen mok, en ik vond z'n sokken nou juist geweldig zacht altijd...
Ik was gister bij m'n ouders thuis, maar ben vergeten te kijken naar de naam van mijn wondermiddeltje - excuus