misschien als whit dan al kan (denk het niet
) anders met rafison als dat mag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) anders met rafison als dat mag
Ik rijd helaas alleen manegewedstrijden

. 

en Riimkje. Die wonen in groningen en hebben pony's maar is het wel verstandig om in grningen paarden naar een andere stal te bregen ivm het Rhino virus??ilja1990 schreef:Leuk idee joh!! Ik wil ook zoiets gaan organiseren voor Brooke Hospital, maar dan hier in Noord-Holland.

?
heb dan zelf een wedstrijd
gekke_koei schreef:zou ook graag mee willen doe.. maar het is nogal de andere kant van de wereld...
dus als iemand ook zo'n idee heeft maar dan in zuid holland doe ik graagmee

BartVB schreef:Even een 'officieel' bericht. Helaas hebben we als beheer/modteam op dit moment niet de tijd en capaciteit om te helpen met de organisatie. Om die reden kunnen we er ook geen officiele 'Boktwedstrijd' van maken, een wedstrijd georganiseerd door gebruikers van Bokt is natuurlijk prima, hartstikke leuk zelfsAlleen kunnen wij niets wat aansprakelijkheid e.d. betreft.
Zorg er in iedergeval voor dat je alles juridisch en financieel echt helemaal goed voor elkaar hebt voor je aan iets als dit begint. Als alles goed gaat maakt het allemaal niet uit maar als er een flink ongeluk gebeurt of als er enorme schade ontstaat dan heb je echt een enorm probleem en dat zou natuurlijk erg zonde zijn.
Maar leuk initiatiefMisschien dat we dit ook een keer 'officieel' op kunnen zetten, maar voor het zover is zijn er eerst op de site zelf nog flink wat dingen die geregeld moeten worden
Allemaal in iedergeval enorm veel succes en plezier gewenst!
Of ik moet L2 gaan starten
... Loopt het wat aan qua deelnemers? Mocht er wel een plekkie open wezen voor een hogere klasse hou ik mij aanbevolen...