Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suzanne F. schreef:Heeft iemand de volledige uitslagen?
eebaatje schreef:en nog mensen foto's gemaakt?
randy123 schreef:eebaatje schreef:en nog mensen foto's gemaakt?
Ons pap heeft een heel kort filmpje gemaakt van de groep waar ik in reed maar dit was zo onduidelijk en ver weg dat ik niet eens zag dat ik het was!!

rockey schreef:ik was er toen happie de 5 jarige over ging rijden, de beste vond ik toch eigenlijk die goodtimes van agaath, hele ruige bok, wel wat zwaar, maar erg veel kracht in zijn bewegingen, liep al zowat passage door de bak, deze was 4e geworden, verder wel wat fijne beesten gezien zoals die oo seven van jose! maar dat was de enige echte uitschieter.. vond die 4 jarige jazz merrie die overgereden werd trouwens niet helemaal recht, rechtsachter toen haar amazone begon te draven... maar zal wel aan mij gelegen hebben

Karandasj schreef:Ik vond die 4-jarige jazz die er bij liep een heel mooi dressuurpaard mooi klein hoofdje erop en een prachtige kleur maar vooral mooie gangen...en als die zo scheef liep dat die denk ik eerlijk gezegd niet in de finale maar er liepen ook andere mooien tussen
Groetjes!