Barbara_m schreef:Welke verandringen zijn er dan in de kur op muziek? (Ik moet namelijk nog een nieuwe gaan maken...)
www.knhs.nl -> reglementen -> dressuur -> wijzigingen per 01/04/2006
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Welke verandringen zijn er dan in de kur op muziek? (Ik moet namelijk nog een nieuwe gaan maken...)
rhijnauwen schreef:het gaat zo te zien verder wel in stappen van 10%, maar op de site van de KNHS stond gelukkig 50% (ipv 55%)
INkie schreef:Hopen dat t nog leukt blijft... wedstrijden rijden.
Lielle schreef:uitsluiting met verlies is wat aangepast
Een combinatie die wegens uitsluiting de ring moet verlaten of deze vrijwillig verlaat, krijgt 2
verliespunten, met uitzondering in geval van kreupelheid van het paard, (vrijwillige) verlating ten
gevolge van breuk in onderdelen van het harnachement en ernstige blessure ten gevolge van val van ruiter en/of paard
. Dit dient duidelijk door het jurylid op de coupon te worden vermeld.
Antoontje schreef:ja inderdaad. Als je een beetje een strenge jury hebt, en een paar foutjes heb je zo een paar 4en. En dan heb je al snel een verliespunt.
Als je ook een kijkerig paard hebt zit het helemaal mis.
Barbara_m schreef:Maar je mag dan toch in de kur wel de niet verplichte onderdelen rijden?
Barbara_m schreef:Blijven lachen, borstjes vooruit en dan moet je toch ook kunnen winnen.
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:Blijven lachen, borstjes vooruit en dan moet je toch ook kunnen winnen.
Jij hebt gemakkelijk praten...........