Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rhona17 schreef:Ik doe ook mee
Z1 dressuur pony's:
Daniëlle Middelbrink (rhona 17) met Seven Oaks' Nohr
Z1 dressuur paarden:
Daniëlle Middelbrink (rhona 17) met Seven Oaks' Olivier
Rhona17 schreef:Zie pagina 1 de bovenste bladzijde..daar staat het vermeld!!
JollyHumpy schreef:Hey,
hoe zit het met de kring indeling? Ik woon in
Driebergen, welke kring is dat in utrecht??
niet mee. Met de 1e wedstrijd had ik al een vervoersprobleem en als we door zouden mogen, dan heb ik die vrijdag ook geen vervoer. Wij gaan ons maar richting op het outdoorseizoen
)? justicelover schreef:dat staat toch op de site van kring utrecht en ik had het ook al helemaal als eerste in dit topic gezet of bedoelen jullie wat anders?
LadyLuna schreef:Heb je zelf geen trailer-rijbewijs (E is dat volgens mij toch)?
LadyLuna schreef:Jammer!

Kan me tenminste goed voorbereiden in de vakantie want dan heb ik meer tijd

LadyLuna schreef:Vind ik wel lekkerKan me tenminste goed voorbereiden in de vakantie want dan heb ik meer tijd
LadyLuna schreef:Vind ik wel lekkerKan me tenminste goed voorbereiden in de vakantie want dan heb ik meer tijd
) . Ik heb er ook een mailtje over gestuurd
. Nu gaan we met de voorjaarsvakantie nooit weg maar de zomervakantie
proberen we de vakantie er toch altijd omheen te plannen en dat valt niet altijd even mee; zeker niet als je maar 3 weken vakantie hebt en dan ook nog 2 weken weg wil.
Javelin schreef:Vind het ook raar dat de kampioenschappen altijd in de vakanties worden gehouden. Nu gaan we met de voorjaarsvakantie nooit weg maar de zomervakantie
proberen we de vakantie er toch altijd omheen te plannen en dat valt niet altijd even mee; zeker niet als je maar 3 weken vakantie hebt en dan ook nog 2 weken weg wil.
Nu zullen er genoeg zijn die zeggen: of paardrijden of vakantie. Ja, dat is dus een probleem ik wil gewoon allebei![]()
anydale schreef:Ik heb ook m'n starttijden voor Woudenberg, 7 januari. Ik moet om 11.22 en 15.07. Er doen er 28 mee in de M1!!
Citaat:stephanie kok, hunter, Z2 pony's![]()