Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
XlucienneX schreef:hej mactime succes met de kampioenschappen vorigd jaar heb je van mij gewonnen!
mac is nog gewoon een kikker die overal heen jumpt,, maar hoef me gelukkig niet meer te selecteren dus kan morgen lekker relaxt meedoen,,
mienetje schreef:Ik had vorige week woensdag selectie in Sneek in de M1.. waren 2 prijzen, ik was 3e.. maar vraag me af, mag ik dan nu wel of niet naar de fk? degene die eerste was deed dus niet mee voor selectie.. kan het namelijk nergens vinden, hoeveel er in de M1 naar de fk mogen..
) dus goed opletten met aanrakingen bij andere paarden,,!
een paard kan hiertegen geent worden,,! als je cker wilt zijn dat jouw paard geen van deze vormen krijgt ent hem dan in tegen rhin0,, Mactime schreef:@bout rhin0:
Boijl schijnt alleen een gerucht te zijn geweest ,, mensen bij die manege enz. wisten hier niks van,,![]()
o0k schijnt het niet zo besmettelijk en gevaarlijk te zijn als de meeste denken,, ( dierenarts gesproken ) en daar schijnen 2 vormen te zijn 1 een verkoudheid ( die er altijd al is geweest ) 2 een net ontdekte vorm die zich alleen door snot of bloed verspreidt ,, ( waaraan een paard dus verlamt kan raken voor een bepaalde tijd) dus goed opletten met aanrakingen bij andere paarden,,!
een paard kan hiertegen geent worden,,! als je cker wilt zijn dat jouw paard geen van deze vormen krijgt ent hem dan in tegen rhin0,,
Mactime schreef:tnx mienetje..
@bout rhin0:
Boijl schijnt alleen een gerucht te zijn geweest ,, mensen bij die manege enz. wisten hier niks van,,![]()
o0k schijnt het niet zo besmettelijk en gevaarlijk te zijn als de meeste denken,, ( dierenarts gesproken ) en daar schijnen 2 vormen te zijn 1 een verkoudheid ( die er altijd al is geweest ) 2 een net ontdekte vorm die zich alleen door snot of bloed verspreidt ,, ( waaraan een paard dus verlamt kan raken voor een bepaalde tijd) dus goed opletten met aanrakingen bij andere paarden,,!
een paard kan hiertegen geent worden,,! als je cker wilt zijn dat jouw paard geen van deze vormen krijgt ent hem dan in tegen rhin0,,
Ik vind de gezondheid van mijn paard(en) echt véél belangrijker dan een wedstrijd of kampioenschap of wat dan ook! Yvonnelind schreef:
Mijn veearts denkt hier heel anders over!! Het is inderdaad al in Damwoude (is ook bevestigd hier op BOKT bij Medisch --> Rhino Topic).
Ik heb ook geënt tegen rhino, maar dat werkt alleen tegen de verkoudheids vorm en niet tegen de 'verlammings vorm' die nu heerst. Ze raad mij aan om heeeeel voorzichtig te zijn, en niet naar binnen wedstrijden te gaan. Ik meld mij dus af voor de selectie wedstrijd in Zwaagwesteinde.Ik vind de gezondheid van mijn paard(en) echt véél belangrijker dan een wedstrijd of kampioenschap of wat dan ook!
mienetje schreef:@Mactime: haha ja dank je.. jij ook gefeliciteerd
@Amondi: ik wist niet eens dat het ook al in Boijl is :S.. Siegerswoude is ook al afgelast, maar ik wist niet dat het al zo dicht bij is..
(kwijl uit z'n neusje)