Gefeliciteerd nog met je prijzen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Citaat:Super gereden hoor, ik vond het echt een leuk paard en je reed gewoon erg netjes.
Dik verdiend dus die punten

) Margo schreef:Gelukkig dat we ook nog blij kunnen zijn met de jury's!
Tijdens de prijsuitreiking van een Z2-wedstrijd kregen alle combinaties een preek van de jury dat de kwaliteit zo dramatisch was en dat ze zich moesten bedenken of ze wel in die klasse thuis hoorde. Er was er echter maar 1 bij die hij nog wel in het zz-licht en hoger (winst), zou zien rijden... (en dat was ik dan![]()
![]()
)

Daantje1981 schreef:Margo schreef:Gelukkig dat we ook nog blij kunnen zijn met de jury's!
Tijdens de prijsuitreiking van een Z2-wedstrijd kregen alle combinaties een preek van de jury dat de kwaliteit zo dramatisch was en dat ze zich moesten bedenken of ze wel in die klasse thuis hoorde. Er was er echter maar 1 bij die hij nog wel in het zz-licht en hoger (winst), zou zien rijden... (en dat was ik dan![]()
![]()
)
Zo, maar dat is ook een super compliment!!
ik had toen 195 punten
deze lijst heb ik meteen ingelijst
maar dit kan hij makkelijk aan en hij heeft nog nooit tegen gewerkt

ook altijd fijn te horen he
Ik had een vreselijk beroerde proef met Raimaer gereden (140 punten of zo, en dat is in de sgw al heel erg beroerd) en er stond onder mijn coupon "jammer van het verzet "ze liep meer op 2 dan op 4 benen, "paard met veel kwaliteiten"
2 keer een 9?????
bij de prijsuitreiking??
Ik reed dat weekend 12 wp'en, 8 in het L2 en 4 in het M1.
super zeg 
Al zou het wel heerlijk zijn, een kindje van Kaprice)
(ze is een E-pony van 154 cm)

, jury's liepen echt weg met dat paard
.