Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

Maar mijn doel is om Reedhill's Dancing Queen succesvol te hebben in de ereklasse, ze is nog jong en er niet klaar voor, maar ze moest over.
Verder Reedhill's Mister Michael uitbrengen in het damesnummer, met een aantal top 3 klasseringen. Reedhill's Easter Boy uitbengen in de kleine limiet, en hij moet ook echt aan de bak nu, afgelopen jaar was een speeljaar voor hem. Reedhill's Special Rose wellicht uitbrengen in de competitie, maar die moet nog getuigd worden.

)
Maar een echt doel is het niet hoor.
, ben net begonnen in ZZ-licht, maar het gaat boven verwachting en mijn doel is in ieder geval ZZ-Zwaar (liever nog hoger natuurlijk maar ja je kunt niet alles hebben
), ik zou met mijn bloedmooie zwarte ook graag ZZ-Licht willen starten. Hij is al een hele tijd niet echt 100% en ik hoop dus in 2006 eindelijk weer met hem naar wedstrijden te kunnen gaan. Hij MAG ZZ-licht, maar als hij wel goed blijft wil ik graag eerst naar de kampioenschappen Z2
.... en uhhh de vierjarige zie ik wel hoe het gaat, de driejarige mag door mijn leerling in de B worden gestart en ik hoop dat de twenter volgend najaar geselecteerd wordt bij de hengsten. Hmmm ben ik nu heel erg ??
Melanie15 schreef:Het jaar is alweer bijna om, dus gaan we aan het nieuwe jaar denken. Hebben jullie jullie wedstrijddoelen voor 2006 al? Ik wel(natuurlijk
).
Met Kalinka ben ik nu M2+3 en daar wil ik Z2 startgerechtigd mee worden voor 2007.
Rozemarein ben ik nu M1+9(die heb ik dit hele jaar niet gestart) en daarmee wil ik Z1 met iig 5 winstpunten mee zijn, zodat ze het sportpredikaat heeft.
En jullie? Wat zijn jullie wedstrijddoelen?
anydale schreef:Ik hoop voor 2007 Z2 met winstpunten te worden en ik wil een kur op muziek rijden!