Ik sta nog niet op de lijst.
L2 cat. C.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. ik zou eerst samen met iemand anders van mijn club heen gaan en die had zich telefonisch ingeschreven. alleen nu zeggen ze daar dat ze zich niet heeft ingeschreven en nu is ze als 4e op de wachtlijst gezet. maar ik sta wel op de echte lijst.

Giloni schreef:Doen er nog meer mee in het M2?
L2 D, m'n eerste wedstrijd weer sinds september en de 1e x L2 heb er wel zin in:)
_christel_ schreef:Ik ga de 29steL2 D, m'n eerste wedstrijd weer sinds september en de 1e x L2 heb er wel zin in:)
(ik rijd in in de L2 D/E )
Piroska schreef:_christel_ schreef:Ik ga de 29steL2 D, m'n eerste wedstrijd weer sinds september en de 1e x L2 heb er wel zin in:)
Hee! Kom ik zomaar een concurrent tegen!!!![]()
(ik rijd in in de L2 D/E )
Alvast succes hè?
bedankt jij ook succes! En de rest van de mensen die mee doen natuurlijk ook

!
verder wou ik vandaag graag schaatsen wat toch ook niet altijd kan. 
Op de gehele proef had ik uiteindelijk 159 punten gescoord!
t was me wat :| kon niet normaal inrijden dus eerst maar galoperen dat christel wat rustiger werd ze was helemaal gek
en inrijden ging niet echt lekker het was vet druk en de pony ook :S mjah.. proef ging dik verrot ze vond alles eng en najah t ging helemaaaaal niet
had 150
mjah.. voor 1e x L2 en na 4 maand niet gestart te hebben was k daar wel tevreden over.. ik had alleen veeel lager verwacht
iedereen die goed gereden heeft gefeliciteerd