Paard gaat er laatste tijd iedere wedstrijd vandoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:48

Jeetje, dat heeft die van mij ook 3 concoursen achter elkaar gedaan. Gewoon wegvliegen om eigenlijk niks, bit tussen de tanden en gaan met die banaan. Normaal was ze wel wat gespannen en kijkerig, maar nooit dit. Sinds vorige week is ze weer wat normaler, en vandaag reden we weer gewoon een wp. Ik weet dus niet waarom ze nu weer normaal doet. Ik rij redelijk vaak wedstrijden en ze heeft voorheen M1 gelopen, dus ook al wel wat gezien.

Demini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 00:29

tamary schreef:
Misschien geheel in tenue ergens een proefje rijden en als hij dan wegspringt net zo lang dat stukje proef opnieuw rijden totdat hij niet meer wegspringt? En dan meteen stoppen met rijden en uitstappen. Het moet hem toch eens gaan vervelen om zo raar te doen.

Die van mij is niet zo snel verveeld, zodra hij merkt dat je iets niet zo leuk vindt dan gaat hij er juist helemaal in op Hij wilt hoe dan ook het laatste woord daarin hebben. Het enige dat tot nu toe helpt is teugels losgooien en er dan weer langs gaan. Dan pas stopt meneer er mee...