Ik dacht altijd dat ik de enige was die bij 1 bepaald persoon ( liever) niet rijd, maar aan de reactie's te zien komt dit ( veel ) vaker voor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
happyjoyce schreef:Ik meld mij nooit af vanwege een bepaald jurylid. Ik baal wel is bij een bepaald jurylid maar ik vind dat je eigenlijk bij ieder jurylid moet kunnen rijden.
OemmiejO schreef:happyjoyce schreef:Ik meld mij nooit af vanwege een bepaald jurylid. Ik baal wel is bij een bepaald jurylid maar ik vind dat je eigenlijk bij ieder jurylid moet kunnen rijden.
Ja, vind ik ook.. Gewoon proberen, betalen moet je toch.. Dus of je nou op je paard zit en miss. nog wel puntjes rijd of thuis aan het trainen bent en je hebt afgemeld voor een wedstrijd. Wat maakt het uit? Bij zo'n wedstrijd leer je alleen maar meer, ookal is de jury misschien wat strenger o.i.d.
oversized schreef:ik schrijf altijd de gehele coupon vol met alles wat ik er van vindt en ik ben wel streng, maar rechtvaardig, als er vragen over zijn kunnen ze komen en zal ik het uitleggen want daar hebben ze recht op. Ik vind het een ander verhaal als een jury geen enkel commentaar geeft, maar alleen lage cijfers... daar heb je namelijk niets aan als ruiter.
En tuurlijk zijn er ook juryleden waarbij ik omgekeerd op mijn paard kan gaan zitten en dan nog een winstpunt haal.. Als je niet start om lage punten, dan moet je bij die mensen ook niet starten.
Miss_Petit schreef:
Ik vind dat je daar 2 enorm sterke punten hebt![]()
Helemaal mee eens
Antgillya schreef:Ik doe het bij 1 jury.
Als je dan een zwart paard heb heb je winstpunt EN prijs.
Als je paard een andere kleur heeft, heb je geen winstpunt.
en dan zou ik nog eens aankomen met mijn grote (lompe) kwpner (vos met wit achterbeen en een bles).
Heel erg zonde voor het geld.
Eigenlijk zie je die jury ook bijna nooit omdat menig vereniging haar niet meer wil