Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:41

Ik .
Van de pony's naar de paarden gegaan, en had 4 januari selectie. Kon starten

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:05

Gjilke schreef:
Ik .
Van de pony's naar de paarden gegaan, en had 4 januari selectie. Kon starten

gelukkig!
maar ik heb al 2 keer gemaild, ik bedoel ik kan ze toch niet steeds lastig blijven vallen, zou het goed komen of zou ik er weer achteraan moeten? ik heb 12 jan. wedstrijd..

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:56

Naja hemel en aarde moest zon beetje verschoven worden
Startcoupons op het allerlaatste moment gekregen, praten als brugman om te kunnen starten, maar tis gelukt.
En toen stormde het, en we moesten naar de kust, dus zijn niet gegaan (net als 75% van de deelnemers btw)

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:32

Bonny4life schreef:

gelukkig!
maar ik heb al 2 keer gemaild, ik bedoel ik kan ze toch niet steeds lastig blijven vallen, zou het goed komen of zou ik er weer achteraan moeten? ik heb 12 jan. wedstrijd..

Wat denk je er dan mee op te schieten om te mailen. Er zijn zoveel mensen die begin januari al willen starten...

anydale

Re: Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 23:53

Ik ben verandert van rijvereniging en ik krijg mn nieuwe startlkaart met coupons rond de kerst binnen, 6 januari heb ik wedstrijd, maar ik denk wel dat het op tijd binnen komt gewoon afwachten!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 23:58

Ik heb maar besloten om een maand later te starten..Ook omdat we weer naar een andere stal gaan.. Anders wordt het zo'n gehaast en heb ik geen zin in..

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:14

anydale schreef:
Ik ben verandert van rijvereniging en ik krijg mn nieuwe startlkaart met coupons rond de kerst binnen, 6 januari heb ik wedstrijd, maar ik denk wel dat het op tijd binnen komt gewoon afwachten!

ja dat is eigelijk het enige wat we kunnen, afwachten en hopen dat het goed gaat maar ik denk het wel hoor! succes met je wedstrijd dan!

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 12:49

Misser schreef:
Bonny4life schreef:

gelukkig!

Wat denk je er dan mee op te schieten om te mailen. Er zijn zoveel mensen die begin januari al willen starten...

omdat ik wilde weten wanneer ik hem binnen krijg, ik had daar geen idee van dus dan is mailen toch een goede optie (of bellen)?

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 19:07

ik kreeg gister n mail van mn vereniging dat de info klopt dat het tussen kerst en oud en nieuw komt, en je dan rond januari (medio) je rekening krijgt van de vereniging.

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 19:22

Bonny4life schreef:
ik kreeg gister n mail van mn vereniging dat de info klopt dat het tussen kerst en oud en nieuw komt, en je dan rond januari (medio) je rekening krijgt van de vereniging.

Gelukkig maar Zijn we daar tenminste ook zeker van

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:35

DjunDjun schreef:
Bonny4life schreef:

Gelukkig maar Zijn we daar tenminste ook zeker van

ja gelukkig maar hoop ook dat het daadwerkelijk allemaal gebeurd...
laten we er maar vanuit gaan. en anders meteen 1 of 2 januari aan de telefoon hangen!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:43

Ik belde laatst de KNHS omdat ik geen Paard en Sport had ontvangen, toen moest ik mn persoonsnummer geven en toen zei die vrouw, ow je gaat per 1 januari van rijvereniging veranderen blabla. Dus de verandering staat iig al in het systeem, ik denk dat mijn startkaart rond kerst wel komt en anders bellen!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 23:44

anydale schreef:
Ik belde laatst de KNHS omdat ik geen Paard en Sport had ontvangen, toen moest ik mn persoonsnummer geven en toen zei die vrouw, ow je gaat per 1 januari van rijvereniging veranderen blabla. Dus de verandering staat iig al in het systeem, ik denk dat mijn startkaart rond kerst wel komt en anders bellen!

ja precies maar ik denk dat het wel goed moet gaan anders zullen ze wel veel klachten krijgen van clubs enzo ook omdat er dan veel mensen moeten afzeggen voor wedstrijden maar goed,je weet het nooit.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:15

maar ik hoop dat iedereen gewoon lekker kan starten in januari en geen problemen krijgt! ik zou het zo vervelend vinden..

maar wat ik me nog afvroeg, je moet meestal je coupons 3 weken van tevoren opsturen maar hoe doen wij dat dan? we hebben ze pas begin januari... gaan jullie ze dan brengen of gewoon zo snel mogelijk sturen als jullie ze binnen hebben?

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 23:17

Meenemen naar de wedstrijd op de dag zelf.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:31

Gjilke schreef:
Meenemen naar de wedstrijd op de dag zelf.

mag dat ook dan??

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:22

Je geeft je op, meld dat de coupons komen en je neemt de coupons op de dag zelf mee en levert ze dan in.
Zo kan het bij ons in de regio iig wel

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:03

Je kan ook de knhs ledeninformatie bellen, ze kunnen je hier vertellen of ze je je gegevens al aant verwerken zijn en hoelang het duurt voor je het thuis krijgt. Ik heb t vorige week opgestuurd en ze zeiden dat het dan 4 tot 5 weken duurt , maar december is altijd een drukke maand! Ik heb me voor 19feb. ingeschreven dus hoop dat ik dan alles binnen heb!

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:48

hoihoi
als ik tussen kerst en oud en nieuw nog niks heb dan ga ik wel even bellen ja, maar ze zeiden dat alles goed is gegaan maar dat het zo wiezo niet eerder dan tussen de kerst en oud en nieuw verzonden word. dus als ik nu ga bellen zullen ze onder hand wel een beetje gek van me worden denk ik.. ik heb de 2e week van januari wedstrijd dus hoop ook egt dat ik dan alles heb..

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 09:42

Ow jee nu heb ik dus wel een probleem. Ik heb het nog niet eens opgestuurd. Ik wacht nog op de pagina met haar aftekeningen, het is namelijk niet mijn paard en de eigenaresse vergeet telkens het te kopiëren enzo. Maar dan moet ik het nog naar iemand toebrengen die het dan opstuurt.
Nou heb ik maar zo'n drie maand om wedstrijd te rijden, want ze is nu zo'n drie/vier maand drachtig.. o jee..

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:18

DjunDjun schreef:
Ow jee nu heb ik dus wel een probleem. Ik heb het nog niet eens opgestuurd. Ik wacht nog op de pagina met haar aftekeningen, het is namelijk niet mijn paard en de eigenaresse vergeet telkens het te kopiëren enzo. Maar dan moet ik het nog naar iemand toebrengen die het dan opstuurt.
Nou heb ik maar zo'n drie maand om wedstrijd te rijden, want ze is nu zo'n drie/vier maand drachtig.. o jee..

maar je moet dat toch allemaal tegelijk opsturen? ik kreeg een formulier met de club waar ik lid word dat moest ik invullen en een blad met mijn eigen gegevens en daarbij moest ik kopieen uit het paspoort bij voegen. heb je de rest dan wel opgestuurd? bel anders gewoon even! suc6

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 13:09

Bonny4life schreef:
DjunDjun schreef:

maar je moet dat toch allemaal tegelijk opsturen? ik kreeg een formulier met de club waar ik lid word dat moest ik invullen en een blad met mijn eigen gegevens en daarbij moest ik kopieen uit het paspoort bij voegen. heb je de rest dan wel opgestuurd? bel anders gewoon even! suc6

Ja ik heb ook nog niks opgestuurd. Vanmiddag krijg ik het paspoort en dan maak ik kopieën. Een formulier van de club heb ik trouwens ook niet.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:56

ben je al niet lid? als je al lid bent is er niks aan de hand, heb je geen 2 gele formuliertjes gehad?

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:58

Voor de mensen die voor januari een starkaart hebben aangevraagd: ik zou voor de zekerheid maar even de KNHS bellen, want wij gingen dus controleren of alles in orde was (wij gaan van rijvereniging veranderen) en ze bleken dus de gegevens van 1 paard achter die van een ander te hebben geniet, als we niet hadden gebeld was er mooi geen startkaart gekomen in januari..

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 12:20

Bonny4life schreef:
ben je al niet lid? als je al lid bent is er niks aan de hand, heb je geen 2 gele formuliertjes gehad?

Nee ik ben nergens lid van en heb ook geen formulieren gehad.