Wie doen mee aan de eerste selectie kring zuid 6 januari?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:55

Ze staan er op

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:06

er ongunstige tijden

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:37

Dat geld voor ons ook en dan die twee uur tussen tijd.

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 15:34

maar 2 was het maar waar... ik heb 3,5 uur ertussen....

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:26

Jah dat is helaas niet anders... het komt door het geval dat de meeste accomodaties niet beschikken over 2 mooie binnenrijbanen voor bijv het Z.
Het bestuur heeft zijn best gedaan maar geen andere mogelijkheid gevonden....
(moest k ff van mn mamsie zeggen.... die heeft t prog gemaakt maar had t zelf liever ook anders... maja wat er niet is kan je ook niet gebruiken......)

En idd de wedstrijd zit goed vol.... 23 december was de sluitingsdatum en dan is het toegestaan om mensen te weigeren... en in de zomer is het altijd makkelijker....dan pakken ze er gewoon een extra ring bij.... maar inde winter zijn ze toch meer met tijd gebonden en het aantal startplaatsen die beschikbaar zijn... dus tot 23 dec proberen we alles op alles te zetten om iedereen in te programeren.... en daarna mogen wij zeggen dat vol = vol is.....

Maar er is nog een selectiewedstrijd... dus geef je dan nu snel op want dat kan tot uiterlijk 7 januari.... meen ik.... en die zit nog niet vol volgens mij... anders moet je ff bellen voor t geval...

versace

Re: Wie doen mee aan de eerste selectie kring zuid 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 23:50

Wat ik dan raar vind is dat ze kunnen bij bunschoten 2 20x60 banen neer leggen en ze hebben ook 2deuren om in de ringen te komen maar dan moet je alleen buiten losrijden dat zou ik fijner vinden dan zolang wachten

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:00

K meen dat groenendaal zelf 1 bak nodig heeft ofsow iets.... weet niet zkr... mams is ook niet thuis anders had k t er wel ff gevraagd!!!

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 09:41

Ach ik wist van te voren dat er veel tijd tussen kon zitten. Alleen zit er niet bij iedereen evenveel tijd tussen dat vind ik wel "vreemd". De een kan gewoon op zijn paard blijven zitten, de ander twijfeld of hij zijn paard nog op de trailer moet terugzetten en ik heb zelfs nog de mogelijkheid om hem thuis te brengen HAHA

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:25

Weet iemand trouwens hoe het is bij manege Blauwendraad want daar is toch de tweede selectie L/M?? Er zijn wel 2 binnenbanen maar is het ook binnen losrijden???

versace

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 15:22

Rhythm schreef:
Weet iemand trouwens hoe het is bij manege Blauwendraad want daar is toch de tweede selectie L/M?? Er zijn wel 2 binnenbanen maar is het ook binnen losrijden???

Is de 2de selctie van L/M ook niet op de zilvia'shoeve? Daar is de 2de selectie van het Z ook.

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:51

K heb het na gevraagd.. Voor de Z is het volgende probleem.... Er zijn evt 2 binnenbanen van 20 x 60 maaaaaaaarrrr dan is er maar een ruimte van 10 x 10 m om los te rijden....
en aangezien de weersomstandigheden richitng vriezen gaan... moet een ieder binnen losrijden is het daarom zo... het heeft ook op starlijsten gestaan bij het vraagprogramma....

de 2e selectie van t L/M vindt plaats bij Blauwendraad te Rhenen....Maar ff navragen hoe dat zit.... mams is nu nog ff weg.... maja komt vanzelf wel thuis en dan zal k t haar vragen oke.... en zal t dan wel ff hier neer zette

versace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:03

Aha vandaar
want ik alleen niet snap is dat ze bij een andere kring hebben ze gewoon 2x de zelfde jury gehad omdat ze in groepjes van 4 hebben gereden mag dat dan?

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:05

Officieel mag je bij selectie wedstrijden niet dezelfde jury hebben... dus voor elke proef een ander....
En bij Blauwendraad...(heb k net ook gelijk ff gevraagd) is het zo dat er 2 banen beschikbaar zijn... dit omdat de ene baan groter is dan 20 x 40 m en ze dat dus afzetten zodat er ook binne los gereden kan worden.... zo is de planning op dit moment... dus geen lange wachttijden.... Maar die groepjes van 4 zijn dus eigenlijk verboden bij selecties...wel raar dat ze dat dan in een andere kring wel doen... wleke kring is dat of weet je dat toevallig niet???

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:25

Javelin schreef:
In Kring West zijn de 1e selectiewedstrijden ook in groepjes gereden en werden beide proeven gejureerd door dezelfde jury.

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:35

versace schreef:
Rhythm schreef:

Is de 2de selctie van L/M ook niet op de zilvia'shoeve? Daar is de 2de selectie van het Z ook.

Nee het L/M is in Rhenen echt poedersuiker...

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:37

RodaniaJaman schreef:
de 2e selectie van t L/M vindt plaats bij Blauwendraad te Rhenen....Maar ff navragen hoe dat zit.... mams is nu nog ff weg.... maja komt vanzelf wel thuis en dan zal k t haar vragen oke.... en zal t dan wel ff hier neer zette

Dank ik ben wel benieuwd... de laatste keer dat ik daar was (lees: de goede oude ponytijd) was het niet echt top daar met rijden.. maar zag op de site dat ze een indoorspringpiste hebben nu..

Rhythm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:40

RodaniaJaman schreef:
Officieel mag je bij selectie wedstrijden niet dezelfde jury hebben... dus voor elke proef een ander....
En bij Blauwendraad...(heb k net ook gelijk ff gevraagd) is het zo dat er 2 banen beschikbaar zijn... dit omdat de ene baan groter is dan 20 x 40 m en ze dat dus afzetten zodat er ook binne los gereden kan worden.... zo is de planning op dit moment... dus geen lange wachttijden.... Maar die groepjes van 4 zijn dus eigenlijk verboden bij selecties...wel raar dat ze dat dan in een andere kring wel doen... wleke kring is dat of weet je dat toevallig niet???

Uhhmmm die 2de bak is geloof ik 30 x 55 dat betekend dat we weinig ruimte hebben om los te rijden dan....

versace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 18:06

Ik ben net terug van de selectie en ik was 1x gedeeltelijk 1ste en 1x 6de en weer 2 puntjes er bij in het Z1

Esje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:45

gefeliciteerd stef!!!!! *o/*

Jij en timmie zijn een top-combi!!

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:13

Bedankt Dikkie.
Daar ben ik het ook mee eens ondanks het hoogte verschil. (ruiter 160 en paard 174)

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:19

dikkie schreef:
gefeliciteerd stef!!!!! *o/*

Jij en timmie zijn een top-combi!!

Ben ik het 100% mee eens. Top Stef!!

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:29

Zo heb je netjes gereden... het niveau was gewoon weg te laag.... hele slechte punten... heb de M1 en de M2 geschreven... maar schrok er zelf ook best van... zelfs de jury's wisten niet meer precies wat ze moesten....

versace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 22:17

Die punten in het M1 en M2 zijn idd niet heel best nee maar in het Z1 zaten er echt wel goede combinatie's tussen hoor

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:15

Maja 1 voordeel zo houden we écht de beste over he voor de Regiokampioenschappen....
@ versace... klopt Z was gelukkig beter gereden dan de M en de L....