Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daar gaat mn M1 debuut in 2006... *snik*

:P

Royaltjuh schreef:Nou, sta nu al 3e op de wachtlijst.... Als nou nog blijkt dat ik wel kan starten lach ik me een ongeluk, als 7e op de wachtlijst (eerder) rekende ik er al niet meer op, maar nu kan ales nog
We wachten rusitg af... zou het niet erg vinden als ik niet kan starten, want heb al een week niet gedressuurd (A)
ghehehe.... we wachten geduldig af
Maar......
, waardoor ik niet heb kunnen rijden met hoofdstel, alleen met touwhalster (maar daar mag ik niet mee starten
) En eerlijk is eerlijk, als ik had gestart zou dat alleen zijn omdat ik zo graag M1 zou zijn in 2006... En dat vind ik niet eerlijk tegenover haar...Bijkomend dat ik dan aardig laat zou moeten starten en het thuisfront dat niet zo waardeerde, maakte mn beslissing om niet te starten.

Zo'n haast heb ik nou ook weer niet! We gaan wel vlug idd, maar ik ga niet direct over als ik 10 wp's heb... eerst ff de nieuwe proeven bekijken, als dat voordeliger is start ik mooi na april pas M1
)