Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MArl0esJuh schreef:@maaiikii: hoe laat moet je?
hebben jullie weleens M.C. eindhoven gehad als jury? want die heb ik namelijk.
Manon schreef:Ik heb ook een onbekende. Is altijd wel leuk, sommige kom je 3x achter elkaar tegen. Beetje afwisseling is altijd wel leuk!
Ik heb er zin in, jullie ook?
Melanie15 schreef:Manon schreef:Ik heb ook een onbekende. Is altijd wel leuk, sommige kom je 3x achter elkaar tegen. Beetje afwisseling is altijd wel leuk!
Ik heb er zin in, jullie ook?
Ik heb weleens bij die van jou geschreven en gereden, super chill is die!
Melanie15 schreef:Ik heb net een minuutje geleden gebeld naar het secretariaat. En ze zeiden dat het morgen beter is dus het gaat gewoon door. Op zich hadden ze het wel mogen aflassen van mij aangezien Kalinka hartstikke hengstig is en zo'n beetje door alles heen loopt. Maarja, mss is het morgen wel beter
Eusebio schreef:Melanie15 schreef:Ik heb net een minuutje geleden gebeld naar het secretariaat. En ze zeiden dat het morgen beter is dus het gaat gewoon door. Op zich hadden ze het wel mogen aflassen van mij aangezien Kalinka hartstikke hengstig is en zo'n beetje door alles heen loopt. Maarja, mss is het morgen wel beter
Ik hoop dat ze gelijk gaan krijgen, want volgens mij ga ik ook nog eens ziek worden, bah...........