klasse hoger starten dan opgegeven door promotie...mag niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurgek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:09

Ik heb precies hetzelfde gehad ook op mijn vereniging en heb het toen zo voor elkaar gekregen dat ik in de klasse mee mocht rijden waarin ik wilde rijden, maar dan niet voor de prijzen....en dat vond ik best (had ongeveer 2 weken voor de wedstrijd dit aangegeven bij het wedstrijdsecretariaat)

ACSM

Re: klasse hoger starten dan opgegeven door promotie...mag n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:39

Ik had het gewoon leuk gevonden om L2 te starten. Dat lukt nu niet, geen probleem, er zijn ergere dingen, maar wilde weten in hoeverre een club daar in mee moet gaan of niet.... Dat wist ik niet, nu wel, bedankt voor de reacties....

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:47

dit mag toch niet!
wat nu als het voor winspunten telt(ik weet niet of dit een officiele wedstrijd is) en je zit bijvoorbeeld aan je 20 winspunten en je moet over. je moet dan dus je startgeld betalen omdat jij niet meer in de l2 kunt starten. een vereniging hoort volgensmij altijd na overleg met de ruiter/amazone de combinatie lager of hoger te laten starten.

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:02

heidehofs schreef:
dit mag toch niet!
wat nu als het voor winspunten telt(ik weet niet of dit een officiele wedstrijd is) en je zit bijvoorbeeld aan je 20 winspunten en je moet over. je moet dan dus je startgeld betalen omdat jij niet meer in de l2 kunt starten. een vereniging hoort volgensmij altijd na overleg met de ruiter/amazone de combinatie lager of hoger te laten starten.

Een vriendin van mij zat in de B aan haar max. aan punten (veel sneller dan verwacht) en kon toen ook niet meer hoger starten, en moest wel betalen geloof ik.....

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 07:47

Lekker kinderachtig.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:48

heidehofs schreef:
dit mag toch niet!

Dat is niet de verantwoordelijkheid van de organiserende vereniging maar van de ruiters zelf hoor! Die horen op tijd aan te geven wanneer ze een klasse overgaan. En als je dat op het laatste moment beslist, kun je op je vingers natellen dat er geen plek meer is! Het lijkt mij niet zo moeilijk.....ik mag aannemen dat je al een tijd aan het trainen bent voor een overstap naar een volgende klasse, zodat je dus ook ruim op tijd jezelf op kunt geven in de goeie klasse!

Ik heb regelmatig met dit soort dingen te maken en als ik aan iedereen zijn wensen/eisen tegemoet zou moeten komen wordt het echt helemaal niks hoor! Lekker makkelijk om "even te vergeten" door te geven dat je in een andere klasse wil rijden en aan mij (of een ander secretariaat) dan maar de boel op te lossen......nou echt niet!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:15

heidehofs, er is in dit topic al meermalen gevraagd om dan in het reglement aan te wijzen waar staat dat een vereniging dat 'hoort' te doen. Graag even doorlezen voor je reageert.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:44

Algemeen Wedstrijdregelement schreef:
HOOFDSTUK 12 - INSCHRIJVINGEN
Artikel 13 - Inschrijven en starten
1. De deelnemer is persoonlijk verantwoordelijk voor het inschrijven voor de rubrieken van een wedstrijd en het starten in de juiste klasse.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:46

dus heeft de vereniging daar al helemaal geen verplichting toe.

Bedankt Gjilke!

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:53

Nee zoals ik het lees ook niet.

Graag gedaan hoor

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 18:40

Gjilke schreef:
Nee zoals ik het lees ook niet.

Graag gedaan hoor

_/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_

Dank u, eindelijk iemand die het wel begrijpt. Altijd maar dat domweg banketstaaf zonder even in de regelementen te kijken kan ik zo moe van worden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:12

Maar ACSM, je staat L2 hoor op de startlijst??? Om 14:50 en 15:22

ACSM

Re: klasse hoger starten dan opgegeven door promotie...mag n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 23:21

Ja, ik werd gebeld door een vriendin die dat zag... Maandag heb ik nog gebeld en toen werd er gezegd dat het niet kon... Nu opeens wel, proberen dan maar...... Spierpijn krijgen in mijn buik van het doorzitten