Vanaf de L2 kan je je gewoon opgeven voor de regionale kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Easterlover schreef:Wij ( in Gelderland) hebben nu 1 selectie gehad.
Ik reed voor de eerste x M2, en dus ook meteen selectie.. en we werden eerste.. nu hopen dat die andere 2 ook goed gaan
Ik heb dus ook 1 selectie in de Z1 gehad.
Maar, bij ons is het volgens mij zo dat je zowiezo al naar de Kampioenschappen mag omdat er niet zo veel deelname int Z is.
Dat hebben al een paar mensen tegen mij gezegd.
Is dat bij jullie ook zo ?
Sammie schreef:Wienna schreef:Ik heb al 1 selectie gehad, maar rijd pas in de B. De selectie wedstrijd was tevens onze 1e wedstrijd samen en die hebben we winnend afgesloten
Doen ze bij jullie B selecties? Hier is het pas vanaf de L
l0esjj schreef:Easterlover schreef:bij ons is het volgens mij zo dat je zowiezo al naar de Kampioenschappen mag omdat er niet zo veel deelname int Z is.
Dat hebben al een paar mensen tegen mij gezegd.
Is dat bij jullie ook zo ?
Sjellii schreef:15 Januari heb ik pas mijn eerste selectie. En dat is ook de enige als ik het goed heb.
Misschien weet iemand dat hier, anders moet ik even naar de KNHS bellen.
Ik ben nu L2 + 4 maar ik heb nog 5 wedstrijden te gaan voor de selectie. En we gaan erg hard met de winstpunten.
Stel ik ben (als ik door ben in de selectie) L2 +20 en ik mag kampioenschappen rijden. Mag ik die dan wel rijden? Je moet bij 20 over, maar hoe zit dat in dit geval?
liza van loon schreef:Heb net de 2e selectie ook gewonnen, 1e met 164 dus ben sowieso kringkampioen M2
elise01 schreef:ik heb morgen mijn 1e selectie