Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sullie97 schreef:Weert ligt idd (net) in Limburg.
.
Easterlover schreef:Sullie97 schreef:Weert ligt idd (net) in Limburg.
Oh dan is het voor mij NET wat ver.
Dus .. dat word niks
was leuk!!! 
liberty schreef:Ze heeft sinds een aantal maanden Brummerhoeve's Boss

ladyenpippi schreef:ooh vind wel jammer van paola want normaal rijdt ze op gewone concoursen best wel hoog, maar ja tegen de kader leden kun je ook niet tegen op
)
l0esjj schreef:ladyenpippi schreef:ooh vind wel jammer van paola want normaal rijdt ze op gewone concoursen best wel hoog, maar ja tegen de kader leden kun je ook niet tegen op
jaa.. nouja de laatste tijd gaat het op de 'kleinere' concoursen ook al niet zo heel goed meer hoor! ze had in raalte ook geen 60 %
(misschien tijd dat ze over gaat op een E)
'n die Just You 'nd Me, is dat die onwijs mooie schimmel die van Monsma was? allemense wat een beest!
maar ja moeten ze toch lekker zelf weten daar ga ik me niet druk om maken

Ik doe ook mee 1e x zo'n wedstrijd met Mastwood Pepperson en met Freya's First Lady ook gewoon 

) Hmm ik zat er aan te denken om ook mee te doen, maar op 11 februari heb ik de Gelderse Kampioenschappen met allebei de pony's. 

LadyLuna schreef:Dan zou ik voor dee kampioenschappen gaan! Er zijn daarna nog 5 kwalificatiewedstrijden duss, ik heb de week erna regio, dus dan kan ik nog even lekker een wedstrijdje ervoor rijden en er daarna flink voor gaan