Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Regiokampioenschappen zijn gewoon voor alle klasses... Je kan alleen 's winters in de B en L1 niet door naar de Nederlands.. Bij het springen is er ook voor de B gewoon regiokampioenschap maar geen nederlandse.... Kan me niet vooorstellen dat het per provincie verschilt, maar het zal wel....
Bettine schreef:
Maar is het trouwens ook niet zo dat als het in het vraagprogramma van de selectiewedstrijd staat dat er een maximaal aantal inschrijvingen is, dat het dan ook niet mag dat het vol zit??
breunis schreef:Bij ons in de kring (NO Veluwe/Flevoland) verdelen we de ruiters over 2 locaties die bij elkaar in de buurt liggen.
Wij accepteren bij de dressuur alleen combinaties uit de kring,en voor sluitingsdatum ingestuurd heb je altijd plaats.
Wij hebben een grote kring. Vorig jaar 3 ringen van 24 met B/DE combinaties.
breunis schreef:(Hoe doen jullie dat in het wit?)
Ederveen valt niet onder onze kring.Is wel veluwe maar niet Noord-Oost
Sjuimpje schreef:Vorige week zat ik wat rond te klikken op startlijsten.nl en zo kwam ik ook op een selectie terecht voor ik meen ZuidHolland - Bodegraven. Daar stond met grote letters bij vermeld: VOL = VOL
Toen vroeg ik mij al af of die regels veranderd zijn maar dat blijkt dus niet het geval.
Kring Groene Hart schreef:Het betreffen zogenoemde ‘opengestelde wedstrijden’ zodat iedereen kan inschrijven, voor de wedstrijdsecretariaten betekent dit dus steeds “ vol = vol ”
janna schreef:Wij moeten in de zomer altijd naar Zeewolde. En ik weet niet beter of dat is Zuidwest Veluwe (staat tenminste op mijn good-old kampioenslinten). Misschien dat Flevoland deelnemers nodig heeft of zo, haha..