Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyzwien schreef:zit in de laatse groep van de l1 en die begint om 19.30
en ik ben dan als 10de! dus dat is mooi laat,maar 1 ding scheeld de zitten maar 12 in die groep:D
ladyzwien schreef:hij staat nog onder vraagprogramma, ik drukte daar op en toen kwam de lijst.
ze hebben hem denk ik vergeten bij startlijsten te zetten
dus kijk onder vraagprogramma en dan bekijk lijst, daar zie je hem staan
Rieta schreef:ehyyyyyyyyyyyyyy ik moet als 8e en het begint om 19.30 Dus heb de hele dag de tijd![]()
moet 's morgens tot 12 uur eerst op het secetariaat zitten en moet zondag schrijven de z en de 1e groep van de B...
![]()
![]()
Alanta: denk dat ik je net niet kan zien maar mischien wil mama nog wel even blijven...hoe gaat het nu in het L2??
Alanta schreef:Rieta schreef:ehyyyyyyyyyyyyyy ik moet als 8e en het begint om 19.30 Dus heb de hele dag de tijd![]()
moet 's morgens tot 12 uur eerst op het secetariaat zitten en moet zondag schrijven de z en de 1e groep van de B...
![]()
![]()
Alanta: denk dat ik je net niet kan zien maar mischien wil mama nog wel even blijven...hoe gaat het nu in het L2??
Ik ben nu 1x L2 gestart en we hadden 151 punten, Urebe was hartstikke braaf!! We doen ons best!