Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margo schreef:Ik ben nu al uitgeschakeld...
Ze heeft een flink wond op haar achterbeen en het is behoorlijk dik. Ze is gelukkig niet kreupel maar dit ga ik haar nou niet aandoen...
Baal best wel erg...
Margo schreef:Nou mijn paardje is weer helemaal goed. Gister voor het eerst weer gereden en viel me alles mee...
Heb dan ook vanmorgen nog even gebeld naar de VSN en ik doe mee op de vrijdag! Mijn voorbereiding is nu niet zo als ik hem gepland had maar ik zie het wel. Het is toch alleen maar voor de ervaring.... Heb er zin in!
trudydejong schreef:Mijn merrie. Helaas voor mij te ver om te gaan kijken!
Ze is te koop, aangezien je een 3-jarige zoekt?
Veraine (Gribaldi* Zalmeco)
vecindario schreef:He suus ik start ook met Don Sier een disconto hengst, helaas is hij nog wat onstuimig soms want hij is pas +- 6wk onder het zadel. Ha ha het is geen vito hoor maar we zien wel is in iedergeval heel goed voor zijn ervaring want hij moet ook op de nrps hengsten keuring ( als hij de eerste bezichtiging doorkomt ) onder het zadel getoond worden.
vecindario schreef:He suus ik start ook met Don Sier een disconto hengst, helaas is hij nog wat onstuimig soms want hij is pas +- 6wk onder het zadel. Ha ha het is geen vito hoor maar we zien wel is in iedergeval heel goed voor zijn ervaring want hij moet ook op de nrps hengsten keuring ( als hij de eerste bezichtiging doorkomt ) onder het zadel getoond worden.