Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie15 schreef:Dan zorg je toch gewoon dat je grooms hebt die je spullen voor je wassen. Het gaat trouwens goed met dit topic
Melanie15 schreef:Zijn jullie je een beetje goed aan het voorbereiden op zaterdag? Ik wel, Kalinka liep vandaag heerlijk. Woensdag heb ik nog les en dan zaterdag knallen hoop ik(op een positieve manier)
Melanie15 schreef:Haha, ja idd, lekker rijden en dan zien we het wel
Javelin schreef:Eusebio schreef:
Als ze dat 19 nov ook doen dan kan ik gelijk vanaf stal richting Schiphol om naar Gran Canaria te vliegen![]()
Ik zou het er zeker voor over hebben om gelijk door naar Schiphol te rijden voor een lekkere vakantie.![]()
Melanie15 schreef:Haha, ja idd, lekker rijden en dan zien we het wel
Eusebio schreef:Melanie15 schreef:Haha, ja idd, lekker rijden en dan zien we het wel
Ik ben er helemaal klaar voor, gisteravond les gehad en zat helemaal te dromen op mijn paard..............![]()
![]()
Melanie15 schreef:Nee ik had maar 1 uurtje op school. De hele week valt er al van alles uit. Maar ik moet vanavond wel werken tot een uur of 2 en bij mij gaat de wekker om 5.00 uur
![]()
. Hihi. Vlechten doe ik morgen pas, omdat ik vandaag niet mee kan naar stal, maar dat doe ik sowieso altijd pas de dag van de wedstrijd.Mn zusje pluist al wel vast kalinka dr staart uit. Dat is toch wel lief van dr
window schreef:hallo mensjes
ik had bij mijn eerste proef eigenlijk 161 punten maar omdat ik zelf ergens fout was gereden was het -2 had dus 159 maar was als nog 2e en mijn 2e proef ging voor me gevoel niet zo goed hij had gewoon echt geen zin meer vond het ook erg benauwd daar binnen maar was 1e met 160 punten
dus mag niet klagen
zirkoontje schreef:hey window, mijn instructrice heeft jou gejureerd en ik ga altijd mee om te schrijven dus vanmiddag ook bij jou!
leuk paardje heb je hoor en je ging netjes, alleen jammer van die -2 ja...
ze vond het een leuk ding en dat je er lekker aan reed alleen jammer dat ie wat moe werd want daardoor verloor je impuls