Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oversized schreef:bedoel je jezelf???? (hahahahaha) je kunt er wel tegen he!!
Suzanne F. schreef:Hahaha nee bij CGJ is het andersom....
TeamSpirit schreef:you go![]()
super!!
succes alvast verder
missmuts schreef:Gefeliciteerd!
oversized schreef:Schijnbaar vond de jury dat ook want ik had 63.87% !!!!!!!!!!!! voor de tweede proef en was EERSTE![]()
![]()
![]()
oversized schreef:Nou ik ben dus inmiddels weer terug van mijn ZZ-licht debuut..........
pfffff de eerste proef was echt BAGGER!!!!Ik was zenuwachtig en bracht dat effe lekker over op mijn paard. (domme muts....) Daarnaast waren er amazones die hun paarden niet losrijden, maar loscrossen en als je paard dan al heet is maakt dat het allemaal nog eens erger... kortom NIET GOED!!! (had iets meer dan 56%)
De tweede proef kon niet echt veel slechter gaan dus was ik zelf meer ontspannen en heb ik lekker kunnen rijden. Het was nog wel iets voorzichtig, maar met de proef van 's middags nog in mijn achterhoofd leek me dat de juiste manier. Schijnbaar vond de jury dat ook want ik had 63.87% !!!!!!!!!!!! voor de tweede proef en was EERSTE![]()
![]()
![]()
Ik heb buiten bij de trailer even enorm staan gillen en loop al sinds gisteravond met een grijns van oor tot oor.... niet normaal meer. Ben echt wel een beetje trots nu.
oversized schreef:was EERSTE![]()
![]()
![]()
chalotje schreef:Ik zou dat zilverwerk maar niet gaan poetsen *grinnik
Heb ik ook gedaan, en het ´zilver´ ging er zo af.....
Bayazo schreef:Ik heb dus alle 2 de proeven gezien van uit jury-perspectief (Ik heb geschreven )
En de 2e proef was echt top om naar te kijken.
Die ging gewoon van een leiendakje om het zo maar te zeggen.
Gefeliciteerd !!
GeaB schreef:Iedereen die in de prijzen zat afgelopen weekend, dus o.a. Oversized, CGJ en Chalotje....Gefeliciteerd!![]()
Volgende week weer in Gorssel???
GeaB schreef:Iedereen die in de prijzen zat afgelopen weekend, dus o.a. Oversized, CGJ en Chalotje....Gefeliciteerd!![]()
Volgende week weer in Gorssel???