Rabobank dekje invloed op score???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

Re: Rabobank dekje invloed op score???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 15:37

Sylvia schreef:
Je MOET met die dekjes rijden want het zijn zijn paarden. Waarom rij je dan met een dekje van de Rabobank?

Dat heb ik duidelijk gezegt hoor! Zijn dekje waren in de lengte gekrompen in de was en gingen dus terug naar de fabrakant, vervolgens moesten we dus wachten op de nieuwe dekjes en die zijn gisteren pas binnengekomen en tot die tijd heb ik dus met dat rabo dekje moeten rijden

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 15:45

narrator schreef:
Als ik zo'n dekje win.. zou ik um ook op doen.. zeg nou zelf..! Zou jij dat niet doen als je hem wint? en.. Waarom geven ze dan die dekjes weg? als iedereen vind dat het dom is als je met zo'n dekje rijdt...!! En dat het dan extra stoer lijkt en zo opschepperig rijdt...

Ik denk dat de meeste mensen blij zouden zijn als ze zo een dekje zouden winnen hoor en hem dan op zouden doen. Niet omdat het STOER is of omdat ze zichzelf boven de rest voelen, maar gewoon omdat ze trots zijn, dat is toch geen schande of wel soms! Als je al niet eens meer trots kunt zijn op je eerste plaats, omdat je dan als opschepper wordt aangekeken dan zie ik het nut nit meer in van wedstrijden rijden, want ik ben namelijk ontzettend trots op mijn beestje als ik eerste ben geworden, gelukkig maar!
Gelukkig durf jij er ook gewoon voor uit te komen dat je er ook mee zou rijden.
En nogmaals mensen: Lees mijn vraag even goed door! Ik vroeg naar jullie mening en vind het dus heel l*lig dat ik de grond in gestampt worden met allemaal reacties dat ik mijn dekje de schuld geef van lage punten, want dat is echt de grootste onzin, ik vraag alleen of jullie denken dat zo een dekje invloed kan hebben op de score meer niet!
Maar ik zal in het vervolg me eigen maar eens flink bedenken voordat ik nog eens zoiets vraag, want blijkbaar vinden een hoop mensen het leuk om zo iemand dan de grond in te stampen, heel erg bedankt!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:06

Desire schreef:
narrator schreef:
Als ik zo'n dekje win.. zou ik um ook op doen.. zeg nou zelf..! Zou jij dat niet doen als je hem wint? en.. Waarom geven ze dan die dekjes weg? als iedereen vind dat het dom is als je met zo'n dekje rijdt...!! En dat het dan extra stoer lijkt en zo opschepperig rijdt...

Ik denk dat de meeste mensen blij zouden zijn als ze zo een dekje zouden winnen hoor en hem dan op zouden doen. Niet omdat het STOER is of omdat ze zichzelf boven de rest voelen, maar gewoon omdat ze trots zijn, dat is toch geen schande of wel soms! Als je al niet eens meer trots kunt zijn op je eerste plaats, omdat je dan als opschepper wordt aangekeken dan zie ik het nut nit meer in van wedstrijden rijden, want ik ben namelijk ontzettend trots op mijn beestje als ik eerste ben geworden, gelukkig maar!
Gelukkig durf jij er ook gewoon voor uit te komen dat je er ook mee zou rijden.
En nogmaals mensen: Lees mijn vraag even goed door! Ik vroeg naar jullie mening en vind het dus heel l*lig dat ik de grond in gestampt worden met allemaal reacties dat ik mijn dekje de schuld geef van lage punten, want dat is echt de grootste onzin, ik vraag alleen of jullie denken dat zo een dekje invloed kan hebben op de score meer niet!
Maar ik zal in het vervolg me eigen maar eens flink bedenken voordat ik nog eens zoiets vraag, want blijkbaar vinden een hoop mensen het leuk om zo iemand dan de grond in te stampen, heel erg bedankt!

ik bedoel met: en.. Waarom geven ze dan die dekjes weg? als iedereen vind dat het dom is als je met zo'n dekje rijdt...!! En dat het dan extra stoer lijkt en zo opschepperig rijdt...
[/quote]

Waarom geeft de rabobank die dekjes weg als iedereen het stoer vind en opschepperig vind.... waarom doet de rabobank dat dan nog! als dan toch niemand met deze dekjes gaat rijden..!! als je um hebt.. kun je hem gebruiken..!!.. ik zou er trots op zijn.. dat ik zo'n dekje heb gewonnen!! dat zou toch iedereen zijn ?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:32

Moniek schreef:
En dat is de kracht van de postbank grrrrrrrrrrr
haha

Dat is een hele andere bank

Ik denk niet dat het aan je dekje ligt. Ik heb ook al eens 165 en 149 gehad. Zit ook best verschil tussen terwijl ze voor mij echt goed allebei gingen. Het ligt er echt gewoon aan hoe de jury jureert. Waar letten ze op. Dat je precies op de letter rijdt, of hoe het paard loopt of op dit of op dat. Ik had vandaag een 4 voor mijn gebroken lijn, omdat hij te klein was. (en een 0 , maar dat is voor een ander topic) Een andere jury zou misschien een 5 of 6 geven omdat hij te klein was, maar rechtstellen was wel goed. Bijv.

Ik wist trouwens niet eens dat die rabo dekjes ook te koop warem, dachtdatje die alleen kon winnen.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:47

Fitzroy schreef:
Ik moet zeggen dat als er iemand met een Rabodekje binnenkomt ik me altijd afvraag of die persoon het dekje gekocht heeft of gewonnen heeft. Ik vind het wel interessantdoenerij van de combinatie, zo van "kijk mij nou met m'n Rabodekje"
Maar mijn punten stem ik er niet op af, dat is natuurlijk flauwekul.

Ik weet overigens een hele goede oplossing voor je probleem: gewoon met een effen wit schabrak starten
Alleen wel jammer voor je dat je dan je schabrak niet meer de schuld kunt geven

Hoezo interessantdoenerij? Als je dat dek toch eerlijk gewonnen hebt, mag je er toch mee op wedstrijd uit komen? Ik heb bij alle drie de dieren die ik start ook een rabobank dekje onder het zadel, mooi dek en het heeft toch wel enige uitstraling. Heeft verder niks te maken met interessantdoenerij, puur het feit dat je ze gewoon eerlijk gewonnen hebt!

Moet toegeven dat ik, wanneer mensen in het B met zon dek rijden en er weinig talent of iets in die richting vanaf straalt, er ook mijn vraagtekens bij heb. Dan is het misschien wel een poging tot imponeren van de jury, wat in mijn ogen vrij kansloos overkomt.

Denk overigens ook niet dat het invloed heeft op je punten!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:50

Eerlijk gewonnen dan denk ik aan het Rabobank Talentenplan oid eerlijk gezegt, niet aan een prijsvraag.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:50

gut gutgut als mensen graag met zo'n dekje willen rijden dan is dat toch hun probleem. Al willen ze de jury imponeren, al willen ze het niet. Als ze het ooit gewonnen, mogen ze daar van mij best trots op zijn. En dan gaat het een keer slecht met het ( of een ander) paard en dan is het opeens imponeren. Ik denk niet dat de jury daar ene drol omgeeft.

Ik vind zo'n kwpn dekje ook leuk, met het logo. Andere mensen willen graag met een Ankydekje rijden. Is dat ook opeens stoerdoenerij?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:53

Mij boeit het verder ook niet hoor, ik kan me ook niet voorstellen dat het de jury wél iets zou interesseren...

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:54

Sylvia schreef:
Eerlijk gewonnen dan denk ik aan het Rabobank Talentenplan oid eerlijk gezegt, niet aan een prijsvraag.

Haha kan je die dekjes winnen met een prijsvraag? Dat vind ik erg krom aangezien er zelfs een plaatje opgestikt is met de tekst "rabobank talentenplan". Ik bedoel met eerlijk gewonnen: een rabobank talentenrubriek gewonnen !

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:10

Je kon ze toch ook winnen met die Imperial Riding prijsvragen of ergens zoiets Ach, boeit verder ook weinig

Ik zou er zelf onwijs blij mee zijn als ik zo'n ding ooit win - mag ook wel, maar ik zou 'm wsn niet gebruiken... Wat ik al eerder zei, ik heb liever een effen dekje.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 18:38

Sylvia schreef:
Je kon ze toch ook winnen met die Imperial Riding prijsvragen of ergens zoiets Ach, boeit verder ook weinig

Ik zou er zelf onwijs blij mee zijn als ik zo'n ding ooit win - mag ook wel, maar ik zou 'm wsn niet gebruiken... Wat ik al eerder zei, ik heb liever een effen dekje.

Met die prijsvraag kon je dekje met het Imperial Riding logo winnen, iedere maand.
De dekje met het rabobank logo zijn echt niet te koop in de winkel of te winnen bij een prijsvraag hoor, daarvoor zul je gewoon een talentenrubriek moeten winnen. Hooguit zal de dochter van de grote man achter Rabobank zo een dekje hebben gekregen zonder ervoor te rijden, maar verder heeft naar mijn idee iedereen die ermee rijdt gewoon zijn best gedaan ervoor!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:42

Je kunt ze gewoon bestellen hoor bij de Rabobank net als de dekens. Sorry, dat ik jullie uit de droom haal.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 18:48

Fitzroy schreef:
Je kunt ze gewoon bestellen hoor bij de Rabobank net als de dekens. Sorry, dat ik jullie uit de droom haal.

Nou dat is dan heel leuk dat dat kan, maar ik denk dat er niet veel mensen zijn die dat zullen doen, dan heb je er toch geen eer van lijkt mij en ik vind het ook heel raar dat jij denkt dat het interessantdoenerij is van de combinatie als ze bij jou de ring inrijden, naar mijn mening en ik denk die van meerdere, mag je gewoon trots zijn als je er een wint en is het zonde om hem in de kast te leggen natuurlijk. Heeft niks met interessantdoenerij te maken, maar gewoon met trots zijn op je prestatie. En ja, als er toch mensen zijn die zo een ding bestellen bij de rabobank dan kan het misschien inderdaad zo zijn dat ze denken dat dat stoer staat, maar dan komen ze zichzelf toch wel een keer tegen, want als je zo een dekje onder je kont hebt betekend het niet gelijk dat je ook goed kan rijden! Als je hem eerlijk gewonnen hebt is het een beloning voor je werk!
En ik heb hem gewoon eerlijk gewonnen samen met een VIP arrangement voor de Rabo trophy en er zat nog een kaart van anky in het pakket en een tas van de rabobank, ik denk toch niet dat ze complete pakketten met uitnodigingen voor de rabo trophy verkopen bij de rabobank

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:50

Fitzroy schreef:

Waarom doen mensen dat? Ik zou niet gaan betalen voor iets waarmee ik reclame maak voor een bedrijf. Misscchien lijk ik roomser dan de paus

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:52

Omdat mensen het interessant vinden om met een Rabodekje rijden.
Dit blijkt al uit dit hele topic. De onzinnigheid van TS alleen al om te denken dat het door haar dekje komt

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 19:28

Fitzroy schreef:
Omdat mensen het interessant vinden om met een Rabodekje rijden.
Dit blijkt al uit dit hele topic. De onzinnigheid van TS alleen al om te denken dat het door haar dekje komt

Jammer dat je niet de moeite neemt om gewoon goed te lezen en niet open staat voor mijn vraag! Reageer dan gewoon niet op dit topic!
Heb nergens genoemd dat het door mijn dekje kwam, maar vroeg of het kon zijn dat juryleden daar beinvloed door worden en vermeld er nog bij dat ik ook denk dat sommige juryleden hogere punten toekennen misschien!
Het feit dat jij het, als jury, interessantdoenerij vind van een combinatie vind ik dus een zeer slechte zaak, want dan kan je wel zeggen dat het jouw punten niet beinvloed, maar de gedachte die je hebt is gewoon absoluut niet eerlijk!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:32

Ik heb zelf ook een rabodekje en ik merk het niet met jureren. Ik ben altijd gewoon tevreden over mn punten, ook al zijn ze laag, dan had ik zelf ook niet lekker gereden. Over het algemeen vind ik oudere mensen gewoon wat strenger jureren. Ik heb echt niet het idee dat ik voorgetrokken of benadeeld wordt door mn dekje

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:33

Sammie schreef:
Moniek schreef:
En dat is de kracht van de postbank grrrrrrrrrrr
haha

Dat is een hele andere bank

Ik denk niet dat het aan je dekje ligt. Ik heb ook al eens 165 en 149 gehad. Zit ook best verschil tussen terwijl ze voor mij echt goed allebei gingen. Het ligt er echt gewoon aan hoe de jury jureert. Waar letten ze op. Dat je precies op de letter rijdt, of hoe het paard loopt of op dit of op dat. Ik had vandaag een 4 voor mijn gebroken lijn, omdat hij te klein was. (en een 0 , maar dat is voor een ander topic) Een andere jury zou misschien een 5 of 6 geven omdat hij te klein was, maar rechtstellen was wel goed. Bijv.

Ja weet ook dat het een andere bank is.
Was gewoon als geintje.
Ik zal zeker met een rabobank dekje gaan rijden.
Als ze dan ook ff een een groot bedrag op mijn raborekening storten!!!!
Maar verder zal ik dat nooit doen.
Ik heb altijd een dekje opgehad met de naam van mijn paard erop.
Ik wist trouwens niet eens dat die rabo dekjes ook te koop warem, dachtdatje die alleen kon winnen.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:49

Je kan ze idd ook kopen bij de Divoza, maar dan staat er geen rabobank onder, alleen het logo

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:48

wow mensen ff chillen.allemaal 4 uur cuppesoep
We kunnen ook gewoon antwoorden.

Ik denk niet dat jury bevattelijk is voor het logo op je dekje.
Persoonlijk gezien zou ik niet met een rabo dekje gaan rijden,maar dat komt omdat mn sponsor dat nie zo heel tof zou vinden

Verder zijn deze dekjes idd gewoon te verkrijgen bij de rabobank.
een vriendin van mij werkt bij de rabobank en die heetft ook de dekjes en dekens.Moet wel stellen dat het hele fijne dekjes zijn.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:51

Ik MAG er niet eens mee rijden ivm het werk van mijn vriendlief... en da's gewoon waar ook nog eens. Vreselijk eigenlijk.

Maar goed ik vind mijn eigen Eskadron leatherlook-net-niet-witte dekje toch het mooist van allemaal

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:55

Missouri schreef:
Ik MAG er niet eens mee rijden ivm het werk van mijn vriendlief... en da's gewoon waar ook nog eens. Vreselijk eigenlijk.

Maar goed ik vind mijn eigen Eskadron leatherlook-net-niet-witte dekje toch het mooist van allemaal

jaaaaaaaaaa ,want die heeft silly een
die zijn idd heellllllllllllll mooi

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 22:57

maverick schreef:
wow mensen ff chillen.allemaal 4 uur cuppesoep
We kunnen ook gewoon antwoorden.

Ik denk niet dat jury bevattelijk is voor het logo op je dekje.
Persoonlijk gezien zou ik niet met een rabo dekje gaan rijden,maar dat komt omdat mn sponsor dat nie zo heel tof zou vinden

Verder zijn deze dekjes idd gewoon te verkrijgen bij de rabobank.
een vriendin van mij werkt bij de rabobank en die heetft ook de dekjes en dekens.Moet wel stellen dat het hele fijne dekjes zijn.

Fijn dat er mensen zijn die wel gewoon kunnen antwoorden!
Ik rij er ook niet meer mee, omdat de nieuwe dekjes van mijn sponsor weer binnen zijn en daar moet ik mee rijden omdat het ook zijn paarden zijn. Zijn overigens hele mooie dekjes geworden heb ze gisteren gehad
Het zijn inderdaad fijne dekjes van de rabobank. Heb er ook 1 in het beige en die blijft heel mooi, wit is naturlijk iets besmettelijker maar ook deze ging goed schoon in de was!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 23:08

Desire schreef:
Het feit dat jij het, als jury, interessantdoenerij vind van een combinatie vind ik dus een zeer slechte zaak, want dan kan je wel zeggen dat het jouw punten niet beinvloed, maar de gedachte die je hebt is gewoon absoluut niet eerlijk!

Dus een jury mag geen persoonlijke gedachten hebben
Ik ben gelukkig in staat die heel goed uit te schakelen.
Want hoewel ik bv. Fjielankers in de dressuur niets vind, eindigen die toch regelmatig bovenaan.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 23:12

Fitzroy schreef:
Desire schreef:

Dus een jury mag geen persoonlijke gedachten hebben
Ik ben gelukkig in staat die heel goed uit te schakelen.
Want hoewel ik bv. Fjielankers in de dressuur niets vind, eindigen die toch regelmatig bovenaan.

Tuurlijk mag dat wel, maar als iemand de ring in komt en je kent die persoon totaal niet dan vind ik dat je daar niet zo maar een oordeel over kunt vellen. Misschien vinden ze het wel interessant om met zo een dekje rond te rijden, maar misschien zijn ze gewoon echt apetrots dat ze zo een rubriek gewonnen hebben en dat kan je niet aan de buitenkant zien