Wie wil M2 proef voorrijden voor jurycursus Dwingelo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hananya

Re: Wie wil M2 proef voorrijden voor jurycursus Dwingelo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:33

KarinvdM schreef:
Het is 's avonds Laura.

Degene die voor mij zou rijden is momenteel minimaal een maand uitgeschakeld, hopelijk is er iemand uit dit topic die haar eventueel wil vervangen?

Wanneer had zij moeten rijden?

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 16:11

Herstel: Ik ben de 10e de hele dag vrij want dan hoor ik hard de studeren voor mijn laatste examens. Die dag kan ik dus zowiezo. De 17e heb ik cursus dus dan ben ik er niet.

Dus wat mij betreft kun je mij opschrijven voor de 10e. Laat het maar even weten.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 16:38

Ik ga er dan trouwens wel van uit dat het niet veel later dan 7 uur is dat ik moet rijden. Ik moet de dag erna mijn examens maken en ik krijg ruzie met kantoor als ik die niet haal. Ik moet dus wel weer een beetje op tijd in mijn bedje liggen.

Scara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 17:20

De cursus begint om 19:30 uur, en er zijn 4 combinaties die moeten rijden, daarna worden de punten van de proeven besproken, dus dan kun je ongeveer uitrekenen hoe lang het gaat duren. Als je nog steeds wil, mail dan nog even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 07:26

De proef wordt meteen na je eigen proef besproken?? Of na alle 4 de proeven alles tegelijk?

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:09

Ik ben nog maar pas begonnen + daarmee dik half jaar niet kunnen startten! dus maar kwart jaar nog maar gestart dus ben ook nog maar B anders had ik wel gegaan.. jammer!