Foto4U hoe te bereiken???? Tel??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

damour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:13

Ik heb deze week als waarschuwing een mail ontvangen van ons regiosecretariaat Gelderland dat er veel klachten waren binnen gekomen bij de KNHS en er werd geadviseerd niet met ze in zee te gaan.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:26

Ik heb ook een mail gehad van het secretariaat van de vereniging over deze meneer...
Ben bang dat je de foto's niet meer krijgt...

[Edit]
Het mailtje, mss dat je via de KNHS contact kan krijgen? Als je het emailadres/telnr van Celine Elkhuizen wilt, hoor ik het wel.

Geachte regiosecretariaat,
Er zijn diverse klachten van leden en verenigingen binnengekomen over het bedrijf “foto4u”.
Het schijnt dat deze aanbieder van foto’s via internet, bestelde en betaalde foto’s niet levert.
De fotograaf Ton Eijkelenkamp is op heel veel wedstrijden aanwezig. We waarschuwen u omdat het niet lukt om met deze man persoonlijk in contact te komen en we dus niet weten wat de reden is dat de foto’s niet worden geleverd. We adviseren u de verenigingen hierop te attenderen.

Met vriendelijke groet,

Celine Elkhuizen
Coordinator Evenementen

De Beek 125
Postbus 3040
3850 CA ERMELO

T ****
F ****

Mail: ****
www.paardensport.nl
[/edit]

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:47

Hmmm ik wil zo graag mijn foto! Ik heb met hem gemaild aangezien het om een foto gaat van 2004 en die er dus niet meer opstaat! Ik kreeg als antwoord dathij er nog een week mee bezig was en dat ze er dan weer op stonden. Dat is nu 2 weken geleden. Ik wil die foto zo graag dat is de laatste en enige mooie foto van mij en ons overleden paard!

goldwing

Re: Foto4U hoe te bereiken???? Tel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:08

Kreeg net een mail van de KNHS over deze meneer
Ze adviseren om geen foto's te betalen omdat er dus meerdere mensen belazerd zijn
Hij is heel actief op wedstrijden en de KNHS adviseerd om dus GEEN FOTO'S meer bij hem te bestellen omdat hij ook voor de KNHS niet bereikbaar is

De secretariaten moeten hun leden laten weten dat de praktijken van deze meneer niet helemaal zuiver zijn en dus geen foto's meer bestellen en betalen
Of pas betalen als de foto's binnen zijn ( rembours)

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:52

minnie_muis schreef:
Hmmm ik wil zo graag mijn foto! Ik heb met hem gemaild aangezien het om een foto gaat van 2004 en die er dus niet meer opstaat! Ik kreeg als antwoord dathij er nog een week mee bezig was en dat ze er dan weer op stonden. Dat is nu 2 weken geleden. Ik wil die foto zo graag dat is de laatste en enige mooie foto van mij en ons overleden paard!

Tja dat probleem had ik dus ook. Mijn paard is gelukkig niet overleden maar ze mag niet meer springen. Ik weet dathij goede foto's heeft van vorig jaar maar ook ik heb hem gemaild hierover en dat is al heel lang geleden en de foto's staan er dus nog niet op.

mayb2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:14

Ik wil er iets over zeggen.
Ten eerste dat zij die hun foto's wel hebben gehad het hier ook zeggen.
Dank je wel daar voor. Ook dat is terecht.

Maar dan zou er bij hen die hun foto('s) (nog) niet hebben gehad toch een grote bouwlamp moeten gaan branden. Want wat zou het nut zijn vor mij om fors te investeren in webruimte o.a., dan voor het 3e jaar wedstrijden afgaan, waarvan vele op uitnodiging van de diverse secretariaten !!!, vele uren per week er mee bezig zijn en dan mensen belazeren ?
Nee, dat is niet mijn stijl.
Het overgrote merendeel is juist zeer content met de fotoresultaten.
Dat is ook iets waar ik veel aandacht aan besteed maar ook de nodige tijd kost.
Op dit moment worden de laatste bestellingen afgewerkt zoals het hoort.
Het is ook niet mijn stijl mensen te krenken op welke manier dan ook, maar blijkbaar mag je op Bokt gewoon alles zeggen hoe je over iemand denkt.

Kortom, je verschuilen op dit forum onder een fictieve naam zegt al veel denk ik. Ok, dan kun je mailen, maar als bepaalde mensen per dag 80 - 100 mails sturen begrijp je dat de mailbox wel een keer vol raakt.
Dat geldt idem voor de telefoon, er zijn een paar slimmerds die m'n voicemailbox vol stampen met de meest ongehoorde onzin.
Dat heeft ook geen nut, he ?

Dat iemands paard overleden is, is triest genoeg. Dat gebeurd vaker en
als mij dat ter ore komt ga ik juist kijken of ik nog iets heb liggen van dat paard en neem contact op met de eigenaar zodat hij/zij alsnog een foto van het paard krijgt, en weet je wat ? In deze gevallen is het gratis. Zo ben ik dan ook wel.

Dus, Magriet de Boer uit Friesland, ook dat komt goed voor jouw paard, ik zal je de oplossing mailen vandaag.

Het laatste dat ik hier over wilzeggen is dit, het is jammer dat dingen zo gebeuren, het is niet zo moeilijk om iemand de grond in te boren op deze manier, maar of dat de oplossing is ?

Ik kom hier niet op terug in dit forum.
Als je iets wilt, wilt weten of afgehandeld wilt zien, kun je me gewoon mailen.

M.v.g.
Ton

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:31

Maybe2,

het is op een forum als dit heel normaal om je 'schuil te houden' onder een nickname, dat heeft niets met een hetze richting jouw persoon te maken. Ik vind je reactie nogal vreemd: er reageren hier meerdere mensen die (veel) geld hebben uitgegeven aan foto's en niets hebben gekregen, en jij geeft aan hoeveel tevreden klanten je hebt. Dat is in deze absoluut niet relevant: je hebt ontevreden klanten, en díe moet je tevreden stellen. Dat er zelfs vanuit de KNHS een waarschuwing voor je uitgaat zou precies dat voor je moeten zijn: een waarschuwing.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:51

Ik heb ook een waarschuwing over bovenstaand persoon gelezen op de KNHS regiosite van Noord Holland.
Dit zetten zij echter er niet "zomaar" op dus uitkijken lijkt mij zeer verstandig bij deze meneer!

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:58

Ongelooflijk....er is hier iemand die je al in JULI maar liefst 110 euro heeft betaald, en dan reageer je niet op mailtjes/telefoontjes etc? Maar zodra mensen hier een topic openen ben je er als de kippen bij om te laten weten dat je beledigd bent dat mensen 'onder een schuilnaam' je de grond in boren? Je zegt dat je bezig bent met mensen hun bestellingen, maar waarom reageer je dan niet op hun pogingen om met jou in contact te komen? Ik vind het echt ongelooflijk dat jijzelf je nu de slachtofferrol gaat geven

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 12:36

Jammer dat het allemaal zo loopt, ik ken Ton als een erg aardige man met hart voor zijn werk. Maar idd, afspraken zijn er om na te komen, vooral als je een eigen bedrijf hebt en diensten aanbied waar mensen voor hebben betaald. Ik denk dat het Ton allemaal boven zijn hoofd gegroeid is, maar dat is zeker geen excuus om het allemaal zo te laten gaan

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:42

Sorry mayb2, maar ook ik heb nog steeds geen foto's ontvangen (besteld en betaald eind 2004)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:07

zelfs de KNHS heeft nog geen contact met je kunnen maken mayb2!!
ik heb geen ervaring met je(en dat ga ik ook niet krijgen) maar kan me voorstellen dat mensen erg moe van je worden!
jij hebt ene bedrijf...en misschien heb je wel overvolle mailboxen enzenz...maar als zo'n bedrijf moet je er juist toch voor zorgen dat je dit soort dingen niet hebt/krijgt!! ik heb het idee dat je het als bedrijf zijnde helemaal niet aankan! anders had je deze problemen ook niet! zoiets moet je voorkomen! en anders moet je maar een tijd geen foto's schieten en andere concours eerst netjes afwerken! tot dat je het weer op een rijtje hebt!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:14

Ok wat ik even wou zeggen is dat die foto's van sgw nijeberkoop nu wel online staan! Dus meneer Ton bedankt!

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:50

nu gorssel barchem en diepenheim nog dan ben ik al helemaal tevreden.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:57

hallo! Ik wilde even zeggen dat ik bij foto4u een foto heb besteld en die komt over een paar dagen maar heb alvast de foto gekregen als digitaal bestand! Ik vindt het een mooie foto! Vooral omdat dit met Reline mijn laatste cross was en het eigenlijk de enigste mooie foto is van haar en mij. Ze is helaas in mei overleden. Veel te vroeg ze was nog maar 7 en jammer genoeg een ster merrie! Maar daarom heb ik ondanks alle negatieve berichten deze foto besteld en zoals jullie zien het kan wel!
Afbeelding

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:07

mooie foto zeg. Ik vind het overigens wel jammer dat er eerst een hoop gezeurd moet worden voor zoiets wordt gedaan. Vind het eigenlijk een beetje slapjes. Voor jou natuurlijk super dat het nu opeens wel kan maar voor anderen is het toch jammer dat ze bijna een jaar op iets moeten wachten wat ze al hebben betaald. Alle aangetekende brieven ten spijt.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:33

Ik heb niet gezeurd. Ik heb 2 weken terug een emailtje gestuurd omdat de foto's van nijeberkoop er nog niet opstonden maar ik wist dat er 1 van reline en mij opstond. Dinsdag stonden de foto's erop en heb ik de foto besteld. Gister kreeg ik een emailtje dat ik alvast de foto als bijlage kreeg en de echte kwam over 3 á 4 dagen. De digitale heb ik gister ook direct gekregen. Dus ik heb er helemaal geen problemen mee gehad!

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:27

Iemand van mijn stal had ook foto's besteld en idd wel betaald geen foto's. Bellen, mailen ect. leverde geen reactie op. Toen heeft ze een advocaat (=een kennis) een brief laten sturen waarin stond dat als hij de foto's niet zou opsturen dat het dan een rechtzaak zou worden (beetje dreigen kan geen kwaad ). En toen kreeg ze de foto's eindelijk opgestuurd (1 maand later). Met veel zeuren, dreigen en gedoe lukt het om je foto's te krijgen, als je bij deze man nix doet krijg je ze gewoon NIET.

Voor degene die mooie foto's van hunzelf op de site zien staan >> de beveiliging om het downloaden van de foto's tegen te gaan zijn erg zwak en dus makkelijk te omzeilen, gewoon ff iemand laten doen die een beetje verstand van computers heeft en voila je hebt je foto's ook .

labje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 11:47

Degene waar dressurgek het over heeft dat ben ik. Inderdaad hadden we hulp van buitenaf nodig om van deze meneer onze al betaalde foto's te krijgen. Begin er niet aan!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 23:33

Weet je dat het ook andersom kan. Iemand besteld bij mij foto's ter waarde van 44 euro. Ze kon op de site zien wat de prijzen waren. Ik mail mijn rekeningnummer door en bestel in goed vertrouwen de foto's. Ik heb niets meer van haar gehoord. heb ook 2 mails verstuurd en krijg geen reactie. Kan dus ook zo

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 23:56

Als deze fotograaf zoveel op wedstrijden fotografeert, dan anders eens kijken of ie een keer in de buurt is. En hem dan persoonlijk op de wedstrijd benaderen waar je foto's ergens blijven.
Je moet toch iets als er niet gereageerd wordt op telefoon/mail.

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 00:20

Scum schreef:
Als deze fotograaf zoveel op wedstrijden fotografeert, dan anders eens kijken of ie een keer in de buurt is. En hem dan persoonlijk op de wedstrijd benaderen waar je foto's ergens blijven.
Je moet toch iets als er niet gereageerd wordt op telefoon/mail.

hier dacht ik dus ook aan

ik heb geen ervaring met hem..
maar dit klinkt best serieus!
ik hoop dat er binnenkort iemand echt werk gaat maken door een stap hoger te zetten

ton als je nog eens kijkt:
jonge, als je het werk niet aankan moet je niet zoveel bestellingen aannemen..!!!!

en anders moet je ze pas laten betalen als jij de foto diezelfde dag of dag erna op de post doet..
bedoel je zal heus tevreden klanten hebben..
maar als je ontevreden klanten hebt hoor je dat nou eenmaal via via..

over onvrede word meer gesproken dan tevredenheid

succes ermee..
en ik hoop de het kwartje nog eens bij je gaat vallen

je hebt nml mooie foto's

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 09:38

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels de foto's van Foto4u binnen gehad. Wat mij betreft is het dus nu opgelost.

Groetjes

Jashemdt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 11:05

Ik heb de foto's een tijdje terug al ontvangen, maar niet geheel volgens bestelling. Ik heb daarover direct contact gehad met Ton en hij heeft mij beloofd de foto alsnog te versturen.

Ik verwacht de foto deze week.

De resultaten van de ontvangen foto's waren erg goed.

Voor mij is het dus nog niet opgelost.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 11:22

Ik zit nog steeds te wachten tot de foto's van 2004 online komen