nou dat belooft nog wat dan voor vanavond met die jute zakken;(
ze liep gisteren in de les ook al weer spoken te zoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(en weer een wp dr bij
)
. En weet je ook toevallig wie nog meer in de finale zit. Ik weet wel dat Susan Stegehuis in de finale zit die rijdt M1 maar voor de rest weet ik het nog en ben toch wel nieuwschierig. Misschien dat ik morgen nog kom kijken. Weet iemand hoelaat de finale begint en de kür??

De eerste jury zei nog: ach, je kunt wel op alle slakken zout gaan leggen.
haha... maar hij zei dat het over het algemeen iets meer bergop zou mogen, maar de rest was netjes.
. Heb hem dus flink aangepakt in de ring, met als resultaat 177 punten. Dat was terecht.
. Verder was hij behoorlijk leeg.
. Ik had een 9 voor de uitgestrekte galop! Wel mooi dus
, maar ik heb voor de gein ook maar eens een proefje dressuur gereden.
, maar ik had toch nog 152 punten, viel me wel mee eigenlijk, want hij naaide er nog een paar keer tussenuit.
l0esjj schreef:@sheda, echt super gereden hoor! en 't was inderdaad mooi met die bloemen 'nzo, alleen pom werd wel wat heet![]()
echt supermooie paardjes zien lopen, ook wel wat minder mooie, bijv. in de kür maar heb echt genoten van de finale proef van dat meisje in t Z1, die met zo'n gpa cap reed, paard heete iets met e.t ofzo
voor de rest iedereen gefeliciteerd
) l0esjj schreef:ja dat is 'm idd![]()
ze kan echt zo netjes zitten!, super vriendelijk in de hand, leuk paardje en lekker soepel bewegen,, echt mooie proef vond ik (die had van mij wel 1 mogen worden)
vind ik altijd wel knap werk.Mariek87 schreef:Heuj, een Fries aan kopvind ik altijd wel knap werk.
Reed Ingeborg een mooie proef? Heeft iemand het gezien?