Re: eerste keer M1 en 3 winstpunten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 11:35

amukela schreef:
Dat je zelf eerst al de waarheid verzwijgt over je aantal starts ( 4 keer dus) geeft al aan dat je volgens mij zelf ook vindt dat het te veel is in 1 weekend met een 4 jarige in het M1.

Ze verzwijgt de waarheid niet, ze zegt het niet eens es in dr eerste post hoe vaak.... alleen maar dr punten.
En als haar paardje er vrolijk bij loopt is er niks mis mee. Hij krijgt 3/4 keer in de week een vrije dag en speelt nog vrolijk op de wei...als je zon paard dan dus 2/3 keer in de week laat werken doe je in mijn ogen weinig fout hoor..En zeker zon wedstrijd. Als je 3 winstpunten haalt zal je dan toch wel iets goed moeten doen lijkt mij?

amukela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:32

kelliej schreef:
Gister voor het eerst met mijn 4-jarige M1 gestart, ik weet dat sommige dat zielig vinden voor een 4-jarige maar hij pakt het allemaal erg goed op en als je er commentaar op hebt moet je maar even pb
Nou deze proef ging wel goed voor de eerste keer een paar kleine foutjes, en we werden 1e met 165 punten van de 17 deelnemers.
Vandaag weer een proef gereden ging ook lekker en we werden weer 1e met 169! van de 19 deelnemers

Hieruit vind ik het eerder lijken dat ze iedere dag 1 proef reed dan 2.

Maar ja maakt mij niet uit hoor. Het is haar paard en ze moet zelf maar weten wat ze er mee doet

saarTj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:41

En wat dan nog? hier kan ik zo moe van worden he van die jaloerse reacties, ik heb Kelly wel eens zien rijden en haar paard loopt vrolijk met zijn oortjes naar voren door de proef.
En je hebt nou eenmaal paarden die het werk makkelijker oppakken, en dat is mijn mening.
Maar hier op bokt is voor sommige alles zielig wat er met een paard gebeurt, een paard is niet van suiker kan wel iets hebben.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:58

graag deze discussie in ieder geval op een andere toon voeren, alleen het feit dat je 4 proeven in een weekend veel vindt, betekent nog niet dat je jaloers bent.

Maar eerlijk gezegd is deze discussie ook wel off topic.

amukela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:02

Heeft helemaal niks met jaloezie te maken. Het ging mij er alleen om dat ze het zelf ook al wel een beetje doorhad dat het misschien toch wel wat veel was en daarom niet vertelde dat ze 4 proeven reed. En wat iemand met z'n paard doet moet ie zelf maar weten. Ik vind het ook off topic dus ik zal er niet nog een keer over beginnen.

Bambie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:20

amukela schreef:
Heeft helemaal niks met jaloezie te maken. Het ging mij er alleen om dat ze het zelf ook al wel een beetje doorhad dat het misschien toch wel wat veel was en daarom niet vertelde dat ze 4 proeven reed. En wat iemand met z'n paard doet moet ie zelf maar weten. Ik vind het ook off topic dus ik zal er niet nog een keer over beginnen.

Daar sluit ik me bij aan. Als je je topic begint met 3 winstpunten 1e wedstrijd in het M1 terwijl je er 4 hebt gereden, zegt voor mij genoeg. Als je zelf vindt dat je goed bezg bent dan moet je ook gewoon eerlijk zijn en alles vermelden en niet de helft. Dat stuit mij op de borst. Neemt niet weg dat het super knap is om zo te scoren op je 1e wedstrijd in het M1.

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 13:28

Ja, maar ik had ook al vermeld dat ik de moderator had gemaild omdat het niet goed was en ik niet wist hoe ik het moest verbeteren.
Maar ik wou alleen een toppic plaatsen om te vertellen hoe trots ik op mijn ventje ben, maar ik wist niet dat het zo zou gaan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:29

je had daarin alleen niet vermeld wat er dan wel moest staan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:50

off topic reactie verwijderd

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:39

saarTj schreef:
Zeur toch niet zo, aan zon wedstrijdje gaat hij heus neit dood hoor...

Zou wat zijn he.

Als het paard aangeeft dat ie het aankan is er niks mis mee.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:13

Ik vind het heel knap van je!!

Fijn dat je paard het zo mooi vindt.
Anders had je nu niet zoveel punten gehad.

Wij hadden ook een pony die het fantastisch vond om mee te gaan op concours.
Ze was op heel jonge leeftijd al Z dressuur.
Ondanks de weinige wedstrijden die we met haar reden. Ze werd drie tot vier keer per week gereden. En Kwam regelmatig een paar weken op zeer weinig training te staan, puur om haar leeftijd.

Als ze niet meeging op concours was ze boos Ze wilde echt heel graag werken.
Ging ze mee dan liep ze zo geweldig dat ze zelfs boven 180 pnt scoorde. Dus gelijk 3 winstpunten per proef

Fijn toch een paard dat zo graag voor z'n baas wil werken. Ik vind dat een teken dat z'n baas het goed doet!!

Veel succes met je superpaardje!

jorien_

Re: Re: eerste keer M1 en 3 winstpunten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:05

wow dat ik egt heel goed fijn dat je 4jarige het zo goed oppakt!!! dan doet ie het egt al goed op die leeftttijd!!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:44

wauw! goede punten netjes voor een 4-jarige.. En inderdaad heel veel mensen vinden echt ALLES zielig hier op bokt.. ik erger mij daar dood aan!!! ze vinden zelfs een pessoabit dat op vriendelijke wijze gebruikt word al zielig .. tjeetje.. moet hier toch maar weetje veranderen op bokt hoor! Weetje kelliej! trek je er lekker niks van aan goed gereden

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:42

Nu stel jij je een beetje aan. Er word alleen wat gezegd over dat ze niet eerlijk was over hoe vaak ze gestart heeft.

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 15:53

Ik was wel eerlijk hoor Giloni lees maar even terug maar goed off-toppics mochten niet meer, en Sfiejj bedoelde dat sommige het zielig vinden omdat hij 4 is.

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 15:59

wirona schreef:
Ik vind het heel knap van je!!

Fijn dat je paard het zo mooi vindt.
Anders had je nu niet zoveel punten gehad.

Wij hadden ook een pony die het fantastisch vond om mee te gaan op concours.
Ze was op heel jonge leeftijd al Z dressuur.
Ondanks de weinige wedstrijden die we met haar reden. Ze werd drie tot vier keer per week gereden. En Kwam regelmatig een paar weken op zeer weinig training te staan, puur om haar leeftijd.

Als ze niet meeging op concours was ze boos Ze wilde echt heel graag werken.
Ging ze mee dan liep ze zo geweldig dat ze zelfs boven 180 pnt scoorde. Dus gelijk 3 winstpunten per proef

Fijn toch een paard dat zo graag voor z'n baas wil werken. Ik vind dat een teken dat z'n baas het goed doet!!

Veel succes met je superpaardje!

Dank je
Ja de mijne vind het ook niet leuk als het ene paard wel mee gaat en hij moet thuis blijven, dan word hij echt helemaal gek.
En als we wedstrijd hebben loopt hij echt vrolijk met z'n oortjes erop door de proef.
Ik denk dat het paard dat ook leuker vind een keer ergens anders dan dat hij elke keer in de zelfde bak de zelfde rondjes loopt.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:01

kelliej schreef:
Ik was wel eerlijk hoor Giloni lees maar even terug maar goed off-toppics mochten niet meer, en Sfiejj bedoelde dat sommige het zielig vinden omdat hij 4 is.

Die Sfiejj was ook behoorlijk offtopic.. Maar er stonden eerst 3 winstpunten in je onderschrift en nu ineens 4. Maargoed, ik bemoei me er niet meer mee

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 16:52

PB Giloni

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:55

Pb terug

amukela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 21:39

Samsam schreef:
Gefeliciteerd, ben wel een zeikerd, maar ik vind
twee dagen

achter concours voor een 4 jarige wel veel! Doe toch rustig aan!

kelliej schreef:
Was maar
1 proefje per dag

...en als hij het niet aan zou kunnen zou ik het ook niet doen.
En zo vaak gaat hij niet meer op concour

Bambie1 schreef:
Je moet wel alles vertellen, je hebt
2 proeven per dag

gereden want je had niet 3 maar 4 winstpunten van het weekend. En in 1 proef geen winst. Super knap voor een vierjarige, ben alleen benieuwd hoe lang hij dit volhoudt. Ik hoop dat je hem heel kunt houden. Maar inderdaad erg knap het is natuurlijk ook een paard met veel kwaliteit.

kelliej schreef:

Ik was wel eerlijk hoor Giloni

lees maar even terug maar goed off-toppics mochten niet meer, en Sfiejj bedoelde dat sommige het zielig vinden omdat hij 4 is.

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 21:49

Amukela

1. ik heb jou allang geproken via pb om te vertellen dat dat om mijn z2 paard ging waar maar 1 proef per dag was en daarover een email gestuurd had naar de moderator.

en

2. off-topics mochten niet meer

Dus waarom ga je nu weer door?

martinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 10:02

Gaaf!!! Egt wel netjes man!!!...Pff zit dus egt wel toekomst in jullie;)!!
Heb je hem helemaal zelf ingereden?? Egt gefeliciteerd!!!!

xxxxx martinuh!!!

martinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 10:06

Niet op letten hoor meis...Je weet zelf denk ik wel wat het beste is voor je beestje.. Dat blijkt wel anders loopt die niet zo onwijs goed!!! gefeli!!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 13:00

Gaaf zeg dat je zo lekker door blijft gaan.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 01:18

Nou nou nou... ik vind het gewoon hardstikke goed en wat maakt het nu uit of er 1 of twee proefjes gereden zijn op een dag? Het paard leeft nog dus het zal allemaal wel meevallen.

Ik heb ook een vierjarige in de wedstrijden en ik heb hem 4 wedstrijden gestart in de L2. Ik had in twee wedstrijden 10 winstpunten (197-181/183-179 pnt) dat was 30 april en 7 mei, daarna heeft ie geen wedstrijd gelopen omdat ik graag naar de kampioenschappen wilde met hem in de L2. Helaas heb ik door een val niet de gelegenheid gehad om hem daadwerkelijk te starten in het kampioenschap . Daarna heeft ie een L2 wedstrijd nog gelopen op 17 september. Op zaterdag 1 oktober zou ik L2 starten, maar door mijn werk kon ik dat niet redden qua starttijd. Ik heb hem toen overgezet naar de M1 en werd eerste met 170 pnt! Vorige week had ik 161 en 167 en vandaag werd ik eerste met 180 pnt. Ook hij is dus vier jaar!!!
Zeggen de punten nu dat hij het allemaal niet aankan in de klasse???
Of dat hij het allemaal op zijn sloffies kan doen? Je kunt niet zeggen dat dit paard is overwerkt of wat dan ook. Hij pakt alles gewoon super aan. Een slecht onderdeel is bijvoorbeeld achterwaarts dan scoort hij een 4 standaard ahum maar de galop is gewoon zeer goed. Vandaag had hij 7 achten op het protocol staan met name voor het aanspringen in galop op x. Hij blijft dan super recht.