Vlechten met naald en draad?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Re: Vlechten met naald en draad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 09:18

Ik vind het persoonlijk niet zo heel netjes eigenlijk...
Denk dat het mooier zou zijn als je wat bredere plukjes pakt, dus minder vlechtjes. Wel apart zo bij een Fries!

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:46

Nou haha, als je die vlechtjes niet netjes vind kun je beter niet daar die van mij kijken

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:39

nou ik vlecht ook altijd met stiekjes maar vind het met naald en draad mooier doe het soms ook wel maar doe er veelste lang over en heb meestal vantevoren niet veel tijd dus doe het maar met stiekjes dan heb ik het binnen 10 min af maar ga zondag even weer met naald en draad vlechten want ik hoef pas om 6 uur te starten maar hoelang doen jullie erover om met naald en draad te vlechten?

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 08:39

wow, ik vind die Fries echt heel mooi ingevlochten!! Toppie!! Ik ga vandaag ook proberen in te vlechten met naald en draad (vandaag 1e keer L2! Wish me luck!!)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 08:45

Niet langer dan met elastiekjes eigenlijk... Misschien zelfs wel sneller, omdat ik minder knotten maak. Voor elastiekjes zijn ze dan echt te dik, met naald en draad vastgezet staat het juist super. Groot paard, flinke hals en dan van die flinke dotten erop, mooi hoor

Grass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 09:00

Ik doe er ook niet langer over dan met elastiekjes.
Als je btw grotere boogjes wil moet je een grotere pluk pakken,
en wat minder strak vlechten. En dan evt haarlak erin doen dat het niet gaat pieken.

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 11:09

Ik heb t pas 1 x gedaan, dus ik deed er wel ietje langer over als normaal. Maar denk idd dat als je er handigheid in hebt, dat het qua tijd niets uit zal maken.