Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Als je al zoveel dieren hebt uitgebracht zou ik dispensatie aanvragen,
tenslotte is deze regeling er zodat er geen onervaren mensen met een hengst het wedstrijdterrein betreden, ervaring lijk jij echter genoeg te hebben.
Ik zou het altijd proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.
Nimmedor schreef:Sjuimpje schreef:Als je al zoveel dieren hebt uitgebracht zou ik dispensatie aanvragen,
tenslotte is deze regeling er zodat er geen onervaren mensen met een hengst het wedstrijdterrein betreden, ervaring lijk jij echter genoeg te hebben.
Ik zou het altijd proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.
Zoveel heb ik er niet uitgebracht, maar 2 oficieel, de rest allemaal buiten mededeling.
Kun je ook geen dispensatie aanvragen als je kan bewijzen dat je wel met een hengst kan rijden? Want wie mijn profiel heeft gezien weet dat dat geen probleem zou zijn. Of dat je als referentie de namen en telefoon nummers geeft van de stallen waar je gewerkt hebt?
Gr claudia
missmuts schreef:Tegen de tijd dat je M-springen bent, is die B-dressuurpunt wsl ook het probleem niet. Het gaat om de mensen die B-springen...
Nimmedor schreef:Ik zou wel een Z paard mogen starten in de L2, mag dat dan zomaar? Wie kan mij wat meer informatie hierover geven?
Arabendu schreef:Had het al veranderd, had idd later nog ff gechkt
Gomir schreef:Ik zeg niets.... Heb mijn punten voor het Z-springen, maar fatsoenlijk naar het eind van een B-proefje toerijden wil niet zo
Lielle schreef:jou zou ik nog wel kans geven Neonlight, maar TS heeft denk minder argumenten.
mlvanmelle schreef:Hoe zit dat dan als je L2 + wp bij de pony's hebt gereden? ik heb namelijk met mijn pony L2 + wp gereden, zou ik dan in theorie (als hij handelbaar blijft enzo) mijn hengst (is nu 6 maanden) mogen uitbrengen? Of geld dat alleen als je L2 +wp bij de paarden hebt gereden?
gekke_koei schreef:L2 moet je zijn geweest.. maar je kan altijd proberen of je dispensatie krijgt.
ik denk het niet, want ze willen met die L2 zien dat je een hengst door de ring kan krijgen(zijn over het algemeen toch wel wat anders dan ruinen en merries) je moet laten zien dat je in zoverre zo'n beest onder controle kan houden.
net als dat je eerst een b winstpunt moe hebben voor je mag springen. dan moet je ook eerst laten zien dat je een paard netjes gecontroleerd door een ring kan rijden.