Ik heb nu al voor november en december opgegeven en kan er altijd nog bij... Gewoon op tijd zijn. April is wel heeel vroeg, maar als je t nu weet, kan je er volgend jaar rekening mee houden.
Maar hoe wil je je nu al voor april inschrijven... je weet toch nog niet eens welke concoursen wanneer gaan komen...
Onze kring zet altijd zo rond het einde van het buitenseizoen de wedstrijdkalender voor het binnenseizoen op internet. Dat is dus op zich wel weer prettig
Ik heb de wedstrijden van eind november t/m december vorige week allemaal ingeschreven, overal kon ik naar mijn weten nog bij. Wedstrijden voor januari ga ik over een weekje of 2 maar is naar kijken.
Dan zijn wij echt een uitzondering denk ik, bij ons mag je pas inschrijven voor de volgende wedstrijd vanaf de laatst gehouden wedstrijd. Dus afgelopen weekend is er wedstrijd geweest en dan opent de inschrijving voor de eerstvolgende wedstrijd. Werkt prima hoor!
Bij ons mag je als je wil je al voor een jaar opgeven als je wilt.. Dat doen de meeste mensen ook.. De wedstrijden zitten meestal 2 en soms zelfs 3 maanden van te voren vol..
Ik lever zelf ook altijd een hoop coupons in zodat ik zeker weet dat ik erbij kan.