Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annegti schreef:Mijn dierenarts stuurt me altijd een mooie kaart ongeveer een maand voor het verlopen van de entingen.
Fitzroy schreef:Even off-topic: als je hier een reactie plaatst, lees je dus wel k u t -jury en werkt de Boktcensuur niet. Klopt dat?
Fitzroy schreef:Even off-topic: als je hier een reactie plaatst, lees je dus wel k u t -jury en werkt de Boktcensuur niet. Klopt dat?
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:Even off-topic: als je hier een reactie plaatst, lees je dus wel k u t -jury en werkt de Boktcensuur niet. Klopt dat?
Had je die "kind-vriendelijke" instelling dan niet uitgeschakeld dan?
Nannes schreef:Waar moet dat dan??
CGJ12 schreef:Natuurlijk een banketstaaf jury (en een ontzettend DOMME dierenarts.....).
Maar nu zit je wel met het probleem dat je enting pas weer geldig is na een nieuwe basisenting...........
(en dan ga ik er van uit dat je enting dus 3 dagen te laat was)
CGJ12 schreef:Natuurlijk een banketstaaf jury (en een ontzettend DOMME dierenarts.....).
Maar nu zit je wel met het probleem dat je enting pas weer geldig is na een nieuwe basisenting...........
melmel schreef:Ik vind niet dat je een dierenarts de schuld kunt geven. Mijn moeder werkt op een dierenartspraktijk en zij sturen een herinnering, als je dan vervolgens 3 dagen te laat komt, is het toch echt je eigen schuld.
Ik neem aan dat alle dierenartsen herinneringen sturen.
Fitzroy schreef:Ik heb ook nog nooit een kaart gehad. Zijn zeker DA met te weinig visites
lorelei schreef:ja ik vind dat het je eigen zaak is om de datum waarop je paard geent moet worden in de gaten te houden.als de dierenarts dat ook nog voor je moet gaan doen.ik krijg ook ongeveer een maand voor die tijd een kaart en
dat kost niks extra
CGJ12 schreef:lorelei schreef:ja ik vind dat het je eigen zaak is om de datum waarop je paard geent moet worden in de gaten te houden.als de dierenarts dat ook nog voor je moet gaan doen.ik krijg ook ongeveer een maand voor die tijd een kaart en
dat kost niks extra
Dat denk je maar.......
Zonder dergelijke kaartjes waren de entingen wellicht een tientje goedkoper.......
Fitzroy schreef:CGJ12 schreef:Natuurlijk een banketstaaf jury (en een ontzettend DOMME dierenarts.....).
Als je een aardige DA hebt, wil hij best ff tipp-exen en een krabbel erbij zetten![]()
Ik vroeg me altijd af bij entingen die 1 dag voor het eind van het jaar gegeven waren, hoeveel weken te laat het gebeurd was
;)
Fitzroy schreef:Ik heb ook nog nooit een kaart gehad. Zijn zeker DA met te weinig visites
annegti schreef:Mijn VA heeft idd geen boot...
marieketencate schreef:De mijne staan steeds op 15 januari, dan 14 januari, 13 januari....de DA checkt dan wel even of dat niet toevallig een zondag was...