Wat een poedersuiker jury!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Wat een poedersuiker jury!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:48

Mijn dierenarts stuurt me altijd een mooie kaart ongeveer een maand voor het verlopen van de entingen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:50

annegti schreef:
Mijn dierenarts stuurt me altijd een mooie kaart ongeveer een maand voor het verlopen van de entingen.

Zit die porto + administratiekosten zeker gelijk bij het enting-tarief in........
Daar heeft mijn DA echt geen tijd voor......... die werkt vast 80 uur in de week.......

Vlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:50

Enerzijds staat de jury volledig in z'n recht en is het goed dat hij/zij de regels naleeft..
Anderzijds is het wel banketstaaf om over 3 dagen scheef te gaan liggen, ik denk dat de kans zeer gering is dat het paard in die 3 dagen een ziekte heeft opgelopen...

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:51

Zolang jij niet zegt met wat je te laat was, kunnen wij toch ook geen oordeel over jouw mening en de jury geven, al wordt het door de meesten nu toch wel geraden.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:52

Even off-topic: als je hier een reactie plaatst, lees je dus wel k u t -jury en werkt de Boktcensuur niet. Klopt dat?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:56

Fitzroy schreef:
Even off-topic: als je hier een reactie plaatst, lees je dus wel k u t -jury en werkt de Boktcensuur niet. Klopt dat?

Had je die "kind-vriendelijke" instelling dan niet uitgeschakeld dan?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:58

Fitzroy schreef:

Bij mij staat overal poedersuiker, behalve in dat blauwe balkje onder verzenden, daar staat: Onderwerp review - wat een k*t jury!!!
bedoelde je dat?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:59

CGJ12 schreef:
Fitzroy schreef:

Had je die "kind-vriendelijke" instelling dan niet uitgeschakeld dan?

Waar moet dat dan??

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:04

Nannes schreef:
Waar moet dat dan??

In dat poedersuiker-menu, maar de exacte plaats kan ik nu niet zo vinden.........

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:05

CGJ12 schreef:
Natuurlijk een banketstaaf jury (en een ontzettend DOMME dierenarts.....).
Maar nu zit je wel met het probleem dat je enting pas weer geldig is na een nieuwe basisenting...........
(en dan ga ik er van uit dat je enting dus 3 dagen te laat was)

Ik vind niet dat je een dierenarts de schuld kunt geven. Mijn moeder werkt op een dierenartspraktijk en zij sturen een herinnering, als je dan vervolgens 3 dagen te laat komt, is het toch echt je eigen schuld. Ik neem aan dat alle dierenartsen herinneringen sturen.

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:06

CGJ12 schreef:
Maar nu zit je wel met het probleem dat je enting pas weer geldig is na een nieuwe basisenting...........

Ik vind niet dat je een dierenarts de schuld kunt geven. Mijn moeder werkt op een dierenartspraktijk en zij sturen een herinnering, als je dan vervolgens 3 dagen te laat komt, is het toch echt je eigen schuld. Ik neem aan dat alle dierenartsen herinneringen sturen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:08

melmel schreef:
Ik vind niet dat je een dierenarts de schuld kunt geven. Mijn moeder werkt op een dierenartspraktijk en zij sturen een herinnering, als je dan vervolgens 3 dagen te laat komt, is het toch echt je eigen schuld.
Ik neem aan dat alle dierenartsen herinneringen sturen.

Neem maar aan dat zoiets hier niet gebeurt .......
Het gaat niet om een poes of een schoothondje .........

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:09

Ik heb ook nog nooit een kaart gehad. Zijn zeker DA met te weinig visites

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:11

Fitzroy schreef:

Mijn idee.........

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:14

ja ik vind dat het je eigen zaak is om de datum waarop je paard geent moet worden in de gaten te houden.als de dierenarts dat ook nog voor je moet gaan doen.ik krijg ook ongeveer een maand voor die tijd een kaart en dat kost niks extra

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:18

lorelei schreef:
ja ik vind dat het je eigen zaak is om de datum waarop je paard geent moet worden in de gaten te houden.als de dierenarts dat ook nog voor je moet gaan doen.ik krijg ook ongeveer een maand voor die tijd een kaart en
dat kost niks extra

Dat denk je maar.......
Zonder dergelijke kaartjes waren de entingen wellicht een tientje goedkoper.......

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:20

CGJ12 schreef:
lorelei schreef:
ja ik vind dat het je eigen zaak is om de datum waarop je paard geent moet worden in de gaten te houden.als de dierenarts dat ook nog voor je moet gaan doen.ik krijg ook ongeveer een maand voor die tijd een kaart en
dat kost niks extra

Dat denk je maar.......
Zonder dergelijke kaartjes waren de entingen wellicht een tientje goedkoper.......

Hier gaat die vlieger niet op. Deze stuurt wel kaartjes maar degene die ik hiervoor had niet en die rekent hetzelfde tarief.

Maar ik vind dat je zulke dingen ook gewoon zelf in de gaten moet houden. De jury heeft in dit geval gewoon gelijk.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:25

En tóch zal de DA die kaartjes rondstuurt de extra kosten op de één of andere manier moeten verhalen op de klanten. Dat is hoe dan ook een feit
(of jij hebt nu gewoon een DA die géén boot hoeft........ )

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:27

[/quote]
Dat denk je maar.......
Zonder dergelijke kaartjes waren de entingen wellicht een tientje goedkoper....... [/quote]

dat vind ik dus onzin zeg wat er nu gezegd word.ik betaal hetzelfde bedrag ook als ik een kaart krijg

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:31

Mijn VA heeft idd geen boot...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:31

Fitzroy schreef:
CGJ12 schreef:

Als je een aardige DA hebt, wil hij best ff tipp-exen en een krabbel erbij zetten

Ik vroeg me altijd af bij entingen die 1 dag voor het eind van het jaar gegeven waren, hoeveel weken te laat het gebeurd was

;)

Ik rijd geen wedstrijden, maar ik heb regelmatig echt laten enten een dag voor er een heel jaar voorbij was .

oOEmiirOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:40

Ik snap niet dat je geheimzinnig doet over wat er te laat gebeurd is, dat kan nl. maar 1 ding zijn: enten!
De jury staat volkomen in zijn recht. Als je gaat starten hoor je je zaakjes goed voor elkaar te hebben. Zo niet, dan is dat je eigen risico.

HELEMAAAL MEE EENS!
Je moet je paard gewoon optijd enten dan is er niks aan de hand.. en word je ook niet van het terrein verwijderd,,
SO Next time.. You Just Know What To Do..

Kusjee

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:48

Fitzroy schreef:

Mijn DA-praktijk doet het wel voor katten maar niet voor paarden, pure discriminatie
maar hoe moeilijk is het nu om het zelf bij te houden - schrijf het gewoon in je agenda, toch?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:53

annegti schreef:
Mijn VA heeft idd geen boot...

Dat komt dus omdat hij kaartjes stuurt
marieketencate schreef:
De mijne staan steeds op 15 januari, dan 14 januari, 13 januari....de DA checkt dan wel even of dat niet toevallig een zondag was...

Even terzijde, ik dacht dat ze de entingen wilden vervroegen van 12 naar 11 maanden. Omdat dat een betere bescherming zou geven?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:57

Als het aan het gilde van dierenartsen ligt vervroegen ze het naar elke maand.........