15 Oktober Siegerswoude

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marianna

Re: 15 Oktober Siegerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 20:47

NehnaDagmar schreef:
Sita; ik wil wel ruilen. Ik moet als 20e. Kijk maar of dit je beter uit komt!

Ja ik wil wel ruilen.... Hoe zullen we dat even regelen..

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:28

marianna schreef:
NehnaDagmar schreef:
Sita; ik wil wel ruilen. Ik moet als 20e. Kijk maar of dit je beter uit komt!

Ja ik wil wel ruilen.... Hoe zullen we dat even regelen..

Gewoon even een mailtje sturen naar DEO dat jullie ruilen dan is het geen probleem.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 09:33

Dan zal ik dat even doen!

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 13:19

Nynke: Ik heb even gebeld en het is geregeld !

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 14:32

Prima..!! kan ik jou ook nog even zien rijden!

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:43

verwacht er maar niet te veel van.... ben er afgelopen weekend al 2 keer afgevlogen... :S

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 20:59

Nou, nog 5 daagjes... Ik ben erg benieuwd hoe het bij ons zal gaan, op het moment loopt Royal erg lekker. Ik liep van t weekend ff kreupel, had een mep tegen mn been gehad van onze enter. Maar goed, ik wilde er vandaag perse weer op (had les) en ging eigenlijk wel goed, beter dan lopen enzo Gelukkig maar dus, kan ik toch nog starten zaterdag!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:35

Nou tis bijna zover.. Is iedereen er weer een beetje klaar voor?? Dagmar loopt nu eindelijk weer een beetje zoals ik haar wil hebben gelukkig. Sita ben je er nog op blijven zitten deze week? En loopt Royal nog steeds goed?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:41

hihi, ik kan stappen en draven en redelijk doorzitten, de galop gaat ook al weer beter dan vorige week. Maar na 3x rijden en een maand niet kunnen trainen verwacht ik er niet te veel van

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 19:45

NehnaDagmar schreef:
En loopt Royal nog steeds goed?

Vandaag had ze een wat mindere dag, maar het was niet te zien, degene die naar me stond te kijken vond het er mooi uitzien... Dus ik heb nog steeds redelijk goede hoop, al verprutsen we vaak onze 1e binnenwedstrijd Maar ach, dat zien we zaterdagmiddag wel.

Joyce, je doet dus nog wel mee? Wel leuk! maar idd, je kan/mag weinig verwachten na een maand niet trainen. Naja, gewoon er voor gaan, wie weet zit er nog een wp'tje in

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:38

ja, we proberen het gewoon enwie weet lukt het ook nog , hoewel binnen voor ons ook niet het makkelijkst is, allemaal spoken
Het zal overigens waarschijnlijk 1 van onze laatste wedstrijden zijn...
Ik heb net mijn startkaart per 31-12 opgezegd.

Ik stap binnenkort over naar een NRPS-E-pony van Stoeterij Affetto Granta, waar ik gelijk L2 mee zal moet starten (heb er nog niet echt mee gereden, dus ben erg benieuwd of dat lukt (ik zal haar delen met hun oudste dochter die haar ook rijd en bij de pony's in de B dressuur en springen uit zal brengen) en dan zodra Romana fijn nagevelijk en redelijk ontspannen en gecontroleerd een proef door te loodsen is, ook met Romanaleva SAG in de B. Hoop dat ik jullie allemaal niet te lang hoef te missen!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 20:49

Ohw meen je, wat jammer joh... Blijf je Moenira nog wel rijden, of stop je daar helemaal mee? Vond jullie wel altijd een leuke combi Nou ja, ik zie/spreek je zaterdag nog wel waarschijnlijk!

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:53

Goh Joyce wat jammer dat je gaat stoppen met de wedstrijden met Moenira... Het ging de laatste paar keer net zo lekker.

Maar je hebt er al weer een nieuwe uitdaging bij lees ik!!! Succes in ieder geval

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 22:03

Tsja het was te verwachten Joyce,, echt jammer! Hopen dat je morgen nog een goede (bijna) afsluiter rijdt

Dagmar is nog steeds niet klaar. Ik zie wel hoe het gaat morgen, ik hoop dat ik er zelf een goed gevoel aan over houd! Tot morgen iedereen!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 22:43

Jup, tot morgen!!
Ik ben nog niet echt in de wedstrijd stemming, dus nog geen zenuwen, en ook nog weinig zin eigenlijk (A)... Maar dat komt morgen wel, zodra ik mn pakkie aantrek 'k Kan mooi rustig aan doen, hoef pas om 13.45 oid weg... Relaxed!
Succes iedereen, de reslutaten lezen we wel na die tijd!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 12:29

Succes allemaal, ik ga nu richting pony om te vlechten
Ook geen zenuwen... tot nu toe hihi
Ik vind het ook wel jammer, maar het is echt niet meer te combineren. Wil ik met die andere paarden een combinatie worden zal ik vaker moeten rijden en moeten gaan lessen.
En als ik moet kiezen, ga ik liever voor die ander stal omdat ik daar een paard voor mezelf heb en meerdere paarden/pony's kan/mag rijden en uitbrengen. Ook rijden ze met het hele gezin wedstrijden en hoef ik dus niet altijd zelf voor hulp te zorgen, maar kan ik met hen mee op concours...

Als ik iemand over het hoofd zie, moeten jullie wel even een gil geven hoor

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 16:55

En Joyce? Hoe is het gegaan? Blijf jullie een leuke combi vinden!!! Maar ja, soms gaat het niet anders!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:57

Nou, Moenira en Royal hebben weer even opnieuw kennisgemaakt van dichtbij :P Herhaling van vorig jaar.
ze was erg braaf, maar tegen het slome aan... Heb hard moeten werken om haar de baan rond te krijgen, ondanks sporen (die ik normaal niet gebruik)
Maar goed, we hadden 153 punten en naar onze omstandgiheden was ik hier tevreden mee, ik kreeg haar het proefje in elk geval zonder al te grote kleerscheuren rond en het commentaar was terecht. Ik had zelf wel wat ademtekort en na de proef wat last van mijn ribben en buikspieren, maar ja, ik had ook nog niet zoveel doorgezeten die 3 keer dat ik gereden heb...

Jammer dat ze niet wat scheutiger waren met 7ens
Nr 1 had 160 punten hoorde ik, en ik had best mooie proeven langs zien komen...

Hoe hebben jullie het gedaan?

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:21

Ik had dus 151 en daar was ik héél erg blij mee!! Ze loopt pas sinds dinsdag weer rond en lekker, en vandaag was ze weer heel braaf en hadden we gewoon wat foutjes..

Joyce jammer, ik vond je proef netjes maar inderdaad wat sloompjes. Ik dacht dat je dat bewust deed omdat ze wat kijkerig was. Anneloes gefeliciteerd!!

Sita, wat had jij eigenlijk?

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:35

Ik ben al weer een tijdje terug, ik had 157 punten en was vierde. Er zijn weinig winstpunten weggegeven. 160-158-158-157 waren de eerste vier plaatsen.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:00

Ik had 148 met wat vreemd commentaar... maar goed ik had zelf ontzettend fijn gereden na alle gedoe van de afgelopen weken en ik kwam dan ook met een voldaan gevoel van het paard af.

Ach ja we zien wel hoe het de volgende keer weer gaat....

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 19:45

Zo, k meld me ook even.
'k Heb idd weer fijn Joyce en Moenira begroet. Jeetje, Royal schrok en sprong bijna boven op hun! Ghehe, niet de 1e keer Vorig jaar net zo Verder was ze erg drammerig en stijf met losrijden, maar opeens, alsof ze door had dat 'het moment' eraan kwam, ging ze ontspannen en wilde ze wat loslaten enzo. Dus de bak maar in, gewoon rijden en ervoor gaan. Er zaten wel wat foutjes in, en de ontspanning was er niet helemaal. Maar al met al was 'k wel tevreden, en vond dat belangrijker dan mn punten. De 1e binnenwedstrijd verprutsen we namelijk normaal altijd Dus, paard uitgestapt, op de trailer en wachten op de prijsuitreiking. Bleek ik 2e! Met 158...
Dus met een fijn gevoel weer naar huis, rozetje, beker en wp! Altijd leuk!
Was al met al wel weer een geslaagd dagje!

Iedereen verder ook gefeliciteerd met hun wp, prijs of gewoon met een fijne proef! En tot de volgende keer in S'woude

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 08:41

Jullie kwamen zo rap dichtbij en Moenira kreeg ik ook niet aan de kant, die bleef stomverbaasd staan wachten en kijken hoe jullie ons tegemoet vlogen

Maar gefeliciteerd met je prijs en winstpunt! Ze is echt heel mooi geworden, en het rijden zag er ook goed uit tijdens het losrijden wat ik heb gezien (laatste stukje) dus misschien voelde het vervelender dan het eruit zag op dat moment ... Op naar de M?

Fijn dat het gevoel in elk geval weer goed was Sita... Jammer dat je weinig kunt met het commentaar.

Minke ook gefeliciteerd! Weer een puntje erbij en ik ving buiten iets op over je proef en achterwaarts wat goed lukte geloof ik? Heb je nu eindelijk eens zien (los)rijden en ik vind het een aansprekend paardje...

Nynke, fijn dat het de goede kant weer op gaat! Dan komen de puntjes vast ook weer snel!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 11:15

joyce B schreef:

Minke ook gefeliciteerd! Weer een puntje erbij en ik ving buiten iets op over je proef en achterwaarts wat goed lukte geloof ik? Heb je nu eindelijk eens zien (los)rijden en ik vind het een aansprekend paardje...

Sinds de laatste twee wedstrijden gaat ze ook achterwaarts in de proef. Voorheen gingen we of niet achterwaarts of we belanden buiten de baan.
De afgelopen tijd was ze wat dwars en had ze last van losse achterbenen. Tijdens het losrijden was dat nog wel zo maar in de proef ging het goed. Ik had zelf ook weer fijn gereden. Ja het is een leuk paardje met een echt merrie karakter.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 11:42

Sita, wat voor commentaar had je dan als ik vragen mag?? Ik had ook een waslijst met commentaar, maar wel terecht en handig voor de volgende keer! Ook stond er bij meer impuls. Was allang blij met mn proef