Ik heb vandaag al vroeg gereden.. Z1 ponys De banen waren niet mooi, en de hekjes zaten veeltste ver tegen de sloot dus ben eerst gaan afwenden en toen draven.. Hoop voor morgen dat ze dan de banen iets verschoven hebben, hehe! maar g0ed quincy schrok dus verschrikkelijk vaak achter in de baan, steigeren/bokken noem maar op (en dat voor een z-er, maar goed) had maar 164 pt, wat ook terecht was (moet btw 180 pt hebben)..
In de 2e baan schrok ze nog, maar al veel minder. Daar had ik 187 pt en was 1e..
(de Z1/Z2 deden ze bij elkaar )
Dus ik heb florentine der ook nog eens afgereden
Morgen ga ik dus weer! Wie heeft er nog meer gereden?
Mijn privéinstructrice heeft vanmorgen M2 gereden. Ze zei ook al dat de banen erg bagger waren. Maarja ik ga morgen gewoon heen en zie het wel Gefeliciteerd met je 1e prijs
Ja was ook een heel onregelmatig veld.. Allemaal bobbels, en dan weer een stuk van hoog gras, en daarna weer een stuk van laag gras, Mja ben toch blij met mijn winstpunt en de prijs
Mirk is dus onderuit gegaan en ik kon er nog net opblijven zitten. Je glibbert alle kanten op! Morgen dus allemaal voorzichtig rijden en denk om krappe wendingen! Vraag niet te veel!!! Mirk had 151 en 158 -2 +3e prijs (was ook nog de valproef!)
Succes allemaal en misschien tot morgen Moet om 17.50 uur rijden!
glad.. bij mij was het helemaal niet glad, had geen hoefijzers ( was trouwens me eerste wedstrijd op gras want volgende wedstrijd moet al in de binnnebak )
het was mijn eerste wedstrijd in de B, bij de C pony's, had gelijk 2 winstpunten.. eerste proef ( baan 1 ) 160 tweede proef ( baan 4 ) 156 baan vier was echt irritant met die planten er tussendoor.
Nou ja de banen waren niet super nee toen ik met de 2e proef zou beginnen stond ze op een hoefijzer met kalkoen en al! Maar goed de 1e proef had ik 132 wat ik trouwens zeer onterecht vond! Die proef ging beter dan de 2e en op de 2e had ik 168 punten en een 3e prijs! Dus ik snap er niks meer van!
Ik ben er vanmorgen geweest ik vond het opzich wel meevallen. In de eerste proef met gallop 2 x uitgegleden maar verder viel opzich redelijk te rijden als je niet te kleine wendingen hoeft Ik had 157 en 163 toen ik wegging stond ik nog 1e en 2e maar ga er zometeen weer heen dus zie het dan wel!
@ Hedwig, ik had 159 + 6e prijs en 156 op die laatste proef, die ging ook stukken minder. Ik vond de linker galop heel erg eng en was bang om onderuit te gaan. Al had ik wel 7éns op de sb de voltes en de rechts en links omkeert, alleen de galop heb ik dus veel punten verprutst, anders had ik dik in de 160 uit kunnen komen. De eerste proef zag er ook heel erg mooi uit vond ik (op de video te zien). Al zijn wel de basisdingen die ik moet verbeteren (overgang galopnaar draf bijvoorbeeld ). En de middengalop moet ook beter. Werk aan de winkel, pas als ik dat goed bevestigd heb, gaan we pas over!
Hehe eindelijk thuis! De prijsuitreiking gisteravond duurde erg lang voordat het eindelijk begon en aangezien we ook nog een uur reistijd hadden en ik de auto ook nog terug moest brengen... Het paard was om 21.00 thuis (we zijn 14.45 vertrokken) en ik was om 22.30 thuis... Maar goed, ik heb heerlijk gereden, alhoewel de punten nogal verschilden. 166 in de eerste proef en een 4e plaats en 148 punten in de tweede, terwijl dat zo fijn aanvoelde. Maar ja, als je alleen maar 6-jes krijgt en een paar keer een 5 en een 4, dan heb je dat snel natuurlijk. Maar ik denk maar zo, ik heb naar mijn idee ook wel eens onterecht een winstpunt gehaald, dus dat compenseer wel weer. En ik heb fijn gereden, dat vind ik ook belangrijk. Het weer zat ook mee en de banen waren goed te rijden (die van mij tenminste wel).
Heb je mij trouwens nog gezien TequilaRos? Ik was zo geconcentreerd, dat ik helemaal niet meer heb opgelet. Ik was trouwens wel veel eerder aan de beurt dan eerder op papier stond, van nr.20 naar 15! Maar ik hoop dat je me nog hebt kunnen spotten, had expres het dekje met naam van het paard gebruikt..
Foto's staan online... Kostte even tijd, maar het zijn er ook veel Sorry Moska, maar heb je dus gemist, had je oude tijden nog. Gelukkig heb je nog wel goed gereden
Heey Nynke:) ik heb het vastgehouden hoor, had 164 en 167 punten was daarmee tweede en gedeeltelijk eerste Dus was wel eerste in de 2e proef Kimmy, samen met Jantine Groeneveld ofzo:)
wahhh super yvonne!!! hahaha Vond het wel gezellig dat je me weer ff aansprak hoor, ik had jou echt niet herkent... Ik en gezichten onthouden gaat niet echt samen geloof ik Wanneer en waar ga je de volgende keer starten?