Mss kom ik wel even kijken, meedoen is niet handig aangezien het midden in het sgw seizoen is en dan zijn de paarden wel blij met een weekend vrij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
lovejewel schreef:jee.. bokker # 1 die het kent en niet van de manege is / was

riskjuhruled schreef:lovejewel schreef:jee.. bokker # 1 die het kent en niet van de manege is / was
haha jawel toch wel van de manege
lovejewel schreef:@ griebels.. ja indderdaad ik ken je wel. Doe je met liekie mee?

riskjuhruled schreef:ik ben weer thuis van het weekendje belgie( we zate bij ut zilvermeer kei gaaf!)
ik hoop echt op een nrtje vooraan lekker rustig

nog niet helemaal wakker
maar wij zullen ook wel vrij vooraan zitten want wij hadden het meteen opgestuurd dus...
Wij zijn altijd nummer 1 van de aanspanningen, en rijden met een meerspan hackney's mee. Weet nog niet hoeveel ervoor komen, ergens tussen de 4 en de 8.
Neonlight schreef:Ik doe hoogstwaarschijnlijk ook weer mee, en kan ook alvast mijn startnummer doorgeven......nr 1.Wij zijn altijd nummer 1 van de aanspanningen, en rijden met een meerspan hackney's mee. Weet nog niet hoeveel ervoor komen, ergens tussen de 4 en de 8.
Wel grappig, die site, zag mezelf nog een paar keer terug op de foto's.
En om de paar jaar rijden we ook met een postkoets met daarop Eersel-Postel, en die willen ze graag voorop hebben. Geloof niet dat we er dit jaar mee rijden, weet het niet. Doen we niet ieder jaar, koets moet nog wel een beetje uniek blijven.
Bovendien is het niet om te doen om een veelspan hackney's lange tijd stil te houden op de markt.
Alleen rijdt hij inmiddels niet meer ieder jaar met de postkoets, om het nog een beetje orgineel te houden. Ik mag mee voor de eventuele noodacties, zal niet de eerste keer zijn dat we ze nog voor de markt compleet over moeten spannen omdat er eentje begint te timmeren of zo.