haha ja idd! maar rieta en ik hebben feest in het dorp, en dat is een traditie om zo vaak mogelijk heen te gaan haha RODERMARKT en ook zeer vermoeiend haha, zaterdags op stal namelijk, ik misschien niet moek ff zien haha
whhah jah idd maar ik ben der zondag hoor.... we gaan zaterdag naar jannes yehhhh!! whhahaha en daarna gaan we als het goed is weg dus dan wordt het denk ik niet zo heel laat.... om half 6 gaat de wekker weer... pfffffffff wat zal ikmoe wezen zondag aan de eind van de middag
nou tomorrow is het dan zover, heb er zin in pony staat al gewassen en gestreken op stal we hopen op tenminste 1 puntje want de tweede proef met mnr. timmer nou niet mijn favoriet maarjah zullen zien
wwhahhahahah De bonte staat nu gewassen dus schoon op stal nu moet ik maar duimen dat ie morgen ook nog zo schoon is Ga nu douchen en ga dan naar mijn vriend gaan we indrinken tot morgen
Nou ik ben er alweer, heb maar 1 proef gereden omdat er veel te veel tijd tussen de 1e en 2e proef zit. Het ging best goed, zonder fouten, alleen af en toe iets tegen de hand, maar ik was tevreden voor de 1e keer binnen, ze was in ieder geval veel relaxter dan dfe vorige keer in Vries. Nou de jury had daar toch wat andere gedachten over, ik had 149 punten! Nou ja, kan ik toch nog minimaal 2x L1 starten voor ik over moet naar de L2.
Ladyzwien en Rieta hebben het beter gedaan, he dames? haha
Ja het ging eigenlijk heel lekker met mij ze was voor mijn gevoel heel gespannen maar dat was buitenaf niet te zien blijkbaar Dit was haar 2e binnenwedstrijd en de eerste keer L1..
Had 162 punten en was gelijk 2e met annemiek Dus mijn dag kan niet meer stuk Ga nu even slapen heb namelijk nog niet gedaan....
Het ging ook heel raar met de prijsuitrijking maar dat vertel ik nog wel ga eerst even een tukje doen
voor het eerst in de l1, kwam de bak in kop erop hij dacht echt van wow waar moet ik kijken ( tussen de hekjes en witte krukjes met letters) maar hij was in de proef heel erg braaf, af en toe tegen de hand en wat te relaxt maar had toch 156 punten! dus me eerste winstpunt.
de waren 5 prijzen en ik was 6de! maarja maakt niet uit! was tevreden!
ze wouden mij de prijs niet eerder geven moest ik een ander meisje vragen of zei mijn prijs op wou halen kreeg 2 euro voor mij voor de postzegel dan kon zei hem naar mij sturen tjonge jonge wat weer kinderachtig daar zeg...
Dit was de laatste keer dat ik met die wedstrijden van hun mee doe het is zo slecht elke keer weer.. Die starttijden die klopten helemaal kwam der helemaal niks in de ring zo raar allemaal.... ben zeker niet te spreken over die wedtrijden van hun maar dat zijn der wel meer niet...