Prijzengeld..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Re: Prijzengeld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:43

love_sodera schreef:
(..)

Voor de rest heb je vooral bij de pony's weinig prijzengeld.... Op zich wel jammer, wat HEB je aan al die bekers en linten !!

Ik denk dat ik liever een mooie beker heb met een lint, dan geld. Geld gaat op aan benzine, stalling, enz en heeft verder geen waarde. Mij lijkt het veel leuker om een mooie beker te hebben sls een leuke herinnering.

powiepower schreef:
een week trug bij de Rabotop finale kregen de beste 10 (van het Z1 en Z2 samen) 50 euro! *ik blij*

de eerste in die competitie kreeg 300 eurie,2e 200 en 3e 120

dat zijn pas lkkre geldprijzen...maar die competitie word niet voor niks gesponsord door de Rabobank

Moet je daar eens kijken naar het inschrijfgeld.. Dat ligt iets hoger dan de gemiddelde prijzen die in de B, L en M worden gevraagd

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:57

het weekend in vugt kreeg de eerste plaats een mooi zadelkast en 2 de plaats een telefoon

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 09:13

concours in schoorl hebben ze ook wel goede prijzenpot ik was 1e in de kur 200 euro en in de Z1 was de 1e prijs gelo0f ik 150 euro

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 10:46

Nog nooit een wedstrijd georganiseert zeker?!

Die vereniging moet ook aan het geld kunnen komen, die is ook afhankelijk van sponsors. Als jij dus 50 euro wilt winnen op de eerste plek, ga dan zelf achter sponsors aan voor de vereniging, dan kúnnen ze je die 50 euro geven!!!

Voortaan eerst even nadenken voor je begint te schreeuwen. En wees blij dat je geld wint ipv. een beker. Want wat heb je nou aan een beker? Maar voor 6 euro kan je wel een behoorlijke beker kopen. Te bedenken dat de meeste bekers maar 3 euro kosten.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 10:47

Begin juli heb ik een SGW in Maarbergen gehad (en dat is dit 'n ruime 1,5 uur rijden vanuit ons Venlo). Ben ik 2e geworden in de B-paarden! Ikke hartstikke blij natuurlijk en het was ook een hartstikke mooie wedstrijd.
Wat bleek nou: bij de prijsuitreiking kreeg ik alleen een lintje! Het inschrijfgeld voor zo'n cross is meestal €17,50 en ik moet er ver voor rijden dus dan is het wel mooi meegnomen als je in ieder geval geld krijgt als je prijs hebt!

Op hun vraagprogramma stond niets over prijzen. Ik heb dit bij KNHS nagevraagd en het bleek dat ze aan de KNHS in het vraagprogramma hadden gezet (nadat ze daartoe verplicht waren) dat ze bekers + rozetten zouden geven. Ik heb toen duidelijk gezegd dat nognieteens de 1e prijswinnaars meer dan een rozet kregen!! Een week later kreeg ik een kopie van een brief vd KNHS aan die vereniging. Hierin stond dat ze de volgende keer echt moeten doen wat in hun vraagprogramma staat. Mijn brief stond onderaan ook in de brief, dus ik hoop niet dat ik volgend jaar bij die wedstrijd op n zwarte lijst kom te staan haha.