Die delen door 2, en dat dan keer 10

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Eyes, heb jij toevallig ook uitslagen van de kur in Heemstede die ook gisteren verreden werd gehoord??
Bettine schreef:Ja inderdaad die installatie was wel bijzonder slecht
Mijn muziek vervormde ook helemaal. (maar was allang blij dat ie niet uitviel, zoals ook meerdere keren is gebeurd...)
En ja, Charles, mijn wissels waren inderdaad wel heel erg slecht gisteren
Normaal kan ik hem recht houden, en dan is het voor de jury niet zo te zien, maar nu sprong ie voor op de recht lijn, en kwam ik de bocht pas achter mee
Maar Michelle gewonnen??!
Vind het echt een super paard, kan inderdaad echt lekker lopen, maar ik vind hem totaal niet opgericht, overzameld of wat daarbij in de buurt komt....
Weet niet wie dat was (missch Britt van Egmond? die tweede stond?) met een erg leuk donkerbruin paard, die reed net 1 of 2 combinaties voor mij.
Die had van mij gewonnen, van wat ik gezien heb, zag er super uit!
Eyes schreef:Je kunt met de juiste muziek, indien je dat inzicht hebt, heel veel accenten verleggen. Je kunt daarmee de blik van de jury ahw 'verleggen'. Ik heb een keer bij een hele bekende combinatie tijdens Indoor Brabant, die een stap had voor max. een 3-4, door de muziek de aandacht zodanig van de stap kunnen verleggen dat het een heel mooi emotioneel rakend beeld te zien gaf qua sfeer.
Ze won de kür dan ook overtuigend met een dikke voldoende voor de stap
Anoukie schreef:He Lisa, hoe was het gegaan met de kur?