Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frunnik schreef:Er is een wel een verschil tussen een duur paard en een goed paard. Ik heb ook een goed paard, maar daar heb ik echt geen enorme bedragen voor gegeven. Wel heb ik er een hoop tijd in gestoken om hem alles te leren wat hij nu weet. En hoe vaak ik wel niet boos wordt aangekeken als ik bovenaan sta. Wil je goed dressuur rijden heb je nou eenmaal een goed paard nodig, of je moet een wat minder goed paard super opleiden, want daar ontbreekt het een hoop mensen tegenwoordig ook aan.
Ik snap het probleem niet zo, als jij voor je plezier rijdt, waarom laat je dit dan vergallen door de 'dure' paarden???
CGJ12 schreef:Ik hoop zelf dat het in de praktijk inderdaad zo uitpakt dat de paarden met de betere gangen nu stukken hoger gaan dcoren.........
luwaniej1 schreef:ik vind het altijd een beetje jammer dat de mensen die op een knopjes paard zitten (zon knol die toch wel netjes loop, wat voor beginner je er ook op zet) altijd hun pnt krijgen ik reed zelf landelijk op een draver die 10 keer zo moeilijk is en voor een draver ook heel redelijk liep, ik weinig in de hoge pnt zat, ik vind dat ze er ook naar moeten kijken hoe de ruiter rijd, en of tie wel een beetje kan rijden. niet soms?
bruine schreef:nou om te beginnen de "stalruiters"te scheiden, volgens mij ben je dan al een heel end
Citaat:Nu is dit vaak niet het geval, een "kameel"die netjes de ring wordt doorgestuurd, zonder fouten te maken, die wint veel te vaak!